30 Aralık 2017 Cumartesi

Oyuncu Kazanmak Yasak mı?


Bugün gazetelere ''Ozan Tufan kampa götürülmeyecek ve devre arasında satılacak.'' şeklinde haberler düştü ve Fenerbahçe resmi sitesinden herhangi bir yalanlama gelmedi. Aykut Kocaman ile ya da Aziz Yıldırım ile ya da Volkan Demirel ile ya da başka bir isimle ne yaşadı bilmiyorum, kim haklı bilmiyorum, Ozan büyük bir hata mı yaptı bilmiyorum. Ama ben meseleye en olumsuz tarafından bakıp Ozan hatalı diye bakıp bir kaç cümle yazmak istiyorum.

Koskoca Fenerbahçe spor kulübü, milyonlarca taraftar, borsada hisse gören marka, hedefler, camianın büyüklüğü. Bir kez daha mı oyuncu kaybedecek? Neden biz hiç oyuncu kazanma yoluna gitmiyoruz? Oyuncuları silip atmak kolay olanı, önemli olanı oynatmak değil mi? 31 Mayıs 2020 tarihinde sözleşmesi bitecek olan, belki de en iyi dönemini geçiren, oynadığı maçlarda her şeyi yapmaya çalışan bir ismi kaybetmek üzücü değil mi? Fenerbahçe'de oyuncu kazanmak yasak mı?

Henüz 22 yaşında olan, milli formayı giyen, bu sezon itibari ile gayet de iyi oynayan bir oyuncunun % 100 hatalı olsa bile anlamsız şekilde birden kadroya alınmaması ve satılma düşüncesi içine girmesi gerçekten akıl alır gibi değil.

Yabancı sınırının geleceği konuşulan bir yakın dönem varken milli forma giyen yerli oyuncuyu kaybetmek Fenerbahçe'ye ihanettir. Bu kararı alanların bir kez daha düşünmesi gerekir. Ve son olarak umarım bugün gazeteye yansıyan haberler yalandır ve Ozan Tufan tekrardan formasına kavuşur.

Hiç yorum yok: