9 Aralık 2017 Cumartesi

Mother


Film öncesi iki yorum vardı. ''Harika film.'', ''Hayatımdan 2 saat çalan bir film.''. Filmin ilk 1 saat 10 dakikasını izledim ve sonra hızlandırılmış bir şekilde ileri alarak bitirdim.  Jennifer Lawrence gibi müthiş bir güzelliğie ve Javier Bardem gibi müthiş bir oyuncuya böyle bir senaryo vermek gerçekten talihsizlik olmuş. Evlerinde gayet mutlu şekilde yaşayan bir çift, daha sonra bir gün kapı çalıyor ve bir adam geliyor, ardından eşi geliyor, ardından çocuğu geliyor, çocuğu evde ölüyor, ardından misafirler geliyor, ardından evde bir tören düzenleniyor, tezgahın üstünde oturuyorlar, zıpladıkları için tezgah yıkılıyor, borular patlıyor, evden kovuyorlar, ardından sevişiyorlar, hamile kalıyor, çocuk doğuyor... gerçekten hayatımda bu kadar karışık bir film izlemedim. Ya ben filmden anlamıyorum, ya bu film bana hitap etmiyor ya da gerçekten çok kötü bir film. Keşke daha anlayabileceğim bir film olsaydı.

Hiç yorum yok: