6 Aralık 2017 Çarşamba

Giuliano'nun Çocukluğu


Fenerbahçe'nin 20 numaralı yıldızı Giuliano Fenerbahçe Tv'de yayınalanan 1'e 1 programına konuk oldu. Programı buradan izleyebilirsiniz. Giuliano da çocukluğunu zor geçiren futbolculardan bir tanesi ve o günleri böyle anlatıyor. ''Bugün bunu kalbimde mutlulukla anlatabiliyorum. Çünkü geldiğim yer ile gurur duyuyorum. Başıma gelen her şey beni bugüne getirdi. Pek çok insan gerçekleri bilmeden, dışardan baktığında,''futbolcuların parası var, şöhreti var, hiçbir zorlukları yok'' diye düşünüyorlar. Ama daha önce de belirttiğim gibi çok fakir bir aileden geliyorum. Hayatımı anlatma fırsatı bulduğum röportajlarda ailemden sürekli bahsediyorum. Çocukluğumda bir akşam karnımın çok aç olduğunu hatırlıyorum. Aslında tüm ailem için geçerli bir durumdu, çünkü maddi imkansızlıklarımızdan dolayı, zaman zaman ekmek veya yemek alacak paramız yoktu. Anneme;''karnım çok acıktı'' diyerek, ağladığımı hatırlıyorum. Annem de bana su içip, uyumamı söylemişti. 6-7 yaşlarında bir çocuk olduğunuz zaman böyle bir durum sizde iz bırakıyor. Şimdi olduğum yere ve başardığım şeylere baktığımda; önce kişiliğime, sonra kariyerime baktığımda, gerçekten çok farklı bir noktadayım. Geçmişime baktıımda gurur duyuyorum ve fırsat buldukça bu hiyayeyi anlatıyorum. Şu anda olduğum yerden bağımsız olarak, o zaman yaşadıklarım, benim bugün ''ben'' olmamı sağladı. ''


Hiç yorum yok: