19 Ocak 2018 Cuma

Daha


Büyük beklentiyle gittim, filmi de beğendim ama bir daha izlemek ister miyim? Hayır. Bir filmi değerlendirirken böyle de bakıyorum. Ben bu filmi bir daha izler miyim? sorusunu soruyorum kendime. Onur Saylak'ın yönetmenliğinde Hayat Van Eck ve Ahmet Müntaz Taylan'ın başrollerinde olan film Hakan Günday'ın aynı isimli romanından uyarlanmış. Küçük bir sahil kasabasında babasının yanında yaşamını sürdüren Gaza babasının işleri nedeniyle oldukça mutsuzdur. İnsan kaçakçılığının içinde ve babasının baskılarıyla yaşamak zorunda kalan Gaza'yı, yaşanan dramı, insanların yaşadıkları sıkıntıları gözler önüne seriyor.

Tuba Büyüküstün ne kadar güzel bir insan ya.

Ahmet Mümtaz Taylan'ı ne zaman izlesem aklıma ilk olarak Mecnun'un babası İskender geliyor. Adamın üzerine yapıştı bu rol. Aslında Bir Zamanlar Anadolu'da, Kelebeğin Rüyası'nda, Ejder Kapanı'nda izledim ama İskender rolü çıkmıyor.

Güzel konu, kötü senaryo ve kurgu.

Bir ara kitabını da okuyacağım. Filmlerden sonra kitaplar daha da etkili oluyor.

Hiç yorum yok: