26 Ocak 2018 Cuma

Ne Oldu da Devran Değişti?

Fenerbahçe resmi sitesine bakayım dedim gece bir de baktım ki Fenerbahçe Spor Kulübü yöneticilerinden Metin Doğan ile taraftar grupları bir araya gelmiş ve değerlendirme ve istişare toplantısı yapılmış. Açıkcası böyle bir şeyin olması güzel. Yıllardır savunduğumuz şeyler. Fenerbahçe başarı istiyorsa, Fenerbahçe birlik beraberlik istiyorsa taraftara yakın olmak zorunda ancak neden şimdi?

Bunun nedeni yakın bir zamanda olacak seçim mi? Statta olumsuz tezahuratların olmasını engellemek mi? Yıllarca paralı köpekler dediğin Genç Fenerbahçeliler'e şimdi ne oldu da kapını açıyorsun? Genç Fenerbahçeliler kendilerine yapılan bu kadar hakarete rağmen, Sefa abi üzerinde oynanan oyunlara rağmen nasıl oluyor da kulübün böyle bir davetini kabul ediyor? Açıkcası bu soruların cevaplarını herkes kendi kendine verebilir. Fenerbahçe sevgisi ağır basıyor diyebilir, Fenerbahçe için tüm lafları yutabiliriz diyebilir. Fenerbahçe bir adım atarsa biz 10 adım atarız diyebilir. Ancak bana tek sebep olarak tek bir şey geliyor. Seçim.

Aziz Yıldırım Mayıs ayında yapılacak başkanlık seçimine hazırlanırken kendi lehine olacak her adımı atıyor ve bu adıma herkes uyuyor. Bir şekilde insanları kandırıyor.

Şahsen ben Fenerbahçe'yi çok seviyorum, Fenerbahçe için her şey yaparım ancak geçmişte bir çok yanlış yapan, gelecekte de yapması muhtemel bir kişinin düzenlettiği toplantıya katılmazdım. Fenerbahçe'yi kendi değerlerimize sahip çıkarak sevmek de mümkün. Bakalım seçime kadar daha ne toplantılar, ne kararlar göreceğiz.

Hiç yorum yok: