25 Ocak 2018 Perşembe

Lady Bird


Oscar'a aday olan filmlerden birisini daha internetin verdiği hizmetler sayesinde izledim. Türkiye'de 2 Mart 2018 tarihinde vizyona girecek.

Lady Bird. Uğur Böceği. Lisenin son yılı, üniversite belirsizliği, annesi ile yaşadığı sıkıntılar, büyümenin getirdiği sancılar ve bir kızın hayatı.

Komedi/Dram türünde bir film. Ancak ben komedilik bir şey göremedim. Zaten en son ne zaman hangi yabancı filme güldüm gerçekten hatırlamıyorum.

Lady Bird rolünde Saoirse Ronan, annesi Marion rolünde Laurie Metcalf, babası Larry rolünde Tracy Letts, Lucas Hedges, Timothee Chalamet, Beanie Feldstein, Lois Smith, Odeya Rush, Jordan Rodrigues, Stephen Henderson oyuncu kadrosu.

Film 5 oscar adaylığı aldı. En iyi film, en iyi yönetmen, en iyi kadın oyuncu, en iyi yardımcı kadın oyuncu ve en iyi orijinal senaryo adaylıkları aldı.

Saoirse Ronan oldukça iyi oyunculuk sergilemiş. Sanki oyunculuk değil de normal hayatını kameraya almışlar gibi. Şimdi okula gitsek, eve gitsek bu kızı göreceğiz gibime geliyor. En iyi kadın oyuncu ödülünü alırsa şaşırmam.

''Hükümet üstümüze takip cihazı koymadı, biz alıp koyduk.''

İzleyin, kesinlikle vakit kaybı değil. Ayrıca büyük beklenti ile izlemeyin beğenirsiniz de. Sadece en iyi oscar ödülünü böyle bir filmin almasını istemem şahsen.

Hiç yorum yok: