24 Ocak 2018 Çarşamba

Pardon


İzlemediğimi söyleyince şaşıranlar, nasıl izlemezsin diyenler olmuştu. Ve böyle tepkiler gelince hemen indirip izledim.

İlk önce şunu söyleyelim filmin konusu harika. Türkiye'de insanların haksız şekilde bir çok kez böyle cezalar aldığını yıllarca gördük ve günümüz Türkiye'sinde de görmeye devam ediyoruz. İnsanlar suçu olmadığı halde yıllarını hapiste geçiriyor ve düzen asla değişmiyor. Bu film bunu fotoğrafta da yazdığı gibi komik şekilde anlatmayı başarıyor. 

Ferhan Şensoy, Rasim Öztekin, Zeki Alasya, Erol Günaydın, Ali Çatalbaş, Bülent Kayabaş, Sermiyan Midyat ve Şahnaz Çakıralp oyuncu kadrosu.

Duman - Manası Yok ve Edip Akbayram - Aldırma Gönül şarkıları filme renk katmış.

Askerin kapıda oynadığı sahne harikaydı.

Sen nereden tanımıyorsun beni?

Asuman.

Sorgu sahneleri, tren sahneleri efsaneydi.

Rasim Öztekin oyunculuğu muazzam ya. Bayılıyorum.

Filmi çekildikten 13 yıl sonra izlesem de keyif aldım. Belki önceden izlesem daha da keyif alırdım, bilemedim.

Yalnız gerçekten söylendiği kadar iyi filmmiş. Hem güldürüyor, hem keyif veriyor hem de sosyal mesaj veriyor. Bir daha izlerim kesin.

Hiç yorum yok: