7 Şubat 2011 Pazartesi

Şevval Sam ile Pazar Ertesi


'' Bağdat yolu, Benzemez kimse sana, Kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgarına, Hicaz aşk, Yol, Giden gitti, Elgajiye, Kainatın Aynasıyım, Hey gidi Karadeniz, Koyverdin gittin beni, Ben seni sevdiğimi, Ben giderim batuma, Yağmurun sesine bak, Sarhoş, Bu şehirde yaşanmaz, Gönül '' Bütün bu şarkıları müthiş bir yorumla söyleyen, ara ara konuşması ile bizi güldüren, hareketleri ve neşesi ile bizi ekrana kilitleyen Şevval Sam Trt Müzik kanalında programa başladı. Her Pazartesi günü 21:10'da çıkacak. Yanında konuklar olacak. Bu hafta ilk olduğu için konuk almamıştı. Haftaya Erkan Oğur, İsmail Hakkı Demircioğlu ve Tuncel Kurtiz konuk olacak. Herkesin bu programı izlemesini istiyorum. Eğer olur da reytingler yüzünden bu program yayından kaldırılırsa hepinize kötü sözler söylerim ... Pazartesi akşamlarımız dolu bundan sonra ... Ezel out Şevval Sam ile Pazar Ertesi in ...

2 yorum:

azapaza dedi ki...

trt müzik reyting ölçümünde değil sanırım.çok gider bu program inşallah başka bir aksilik uyuşmazlık olmazsa.konuklar muhteşemmiş.

Kaan dedi ki...

Sesine lafım yok ancak keşke kürt açılımıyla ilgili siyasi mesajları yüzünden değilde, o güzel sesiyle bir yerlere gelebilseydi..