18 Şubat 2011 Cuma

Şanssızlık !




Metalist-Leverkusen maçına alt diyoruz, 90+1 gol oluyor yetmiyor 90+4 bir gol daha oluyor kupon yatıyor, Young Boys-Zenit maçına 02 diyoruz. Hakem 3 dakika uzatma veriyor. Son atağı kesmiyor ve devam ettiriyor 90+4'de gol oluyor ve kupon yatıyor. Eskişehirspor-Sivasspor maçına alt oynuyoruz, 93.dk'ya 1-1 giriyoruz. Sezer ile Pele frikiği ben atacağım kavgasına giriyor, sonunda Pele vuruyor, direğe çarpan top ağlara gidiyor. Santrası yapılıyor ve maç bitiyor. Kupon yine yatıyor. Sadece son 2 gün 3 kupon böyle yatıyor. Şanssızlık konusunda benden daha kötü olan varsa buyursun yorum yazsın.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

bu kadar sık olmadı ama newcastle-arsenal iy2 ms 2 dedim, hikaye belli

UGUR BEKTAS dedi ki...

benim hikayem bi arife gecesi,
Barca-A.Madrid 4-2 skor oynamışım
tek maça 65 oran..

İlk yarı 4-1
88'de maç 4-2 olur 5 liraya,325 bonusu ile 400 lira gelmek üzere,
90+4'te Messi bitsede gitsek tadında devam eden maça noktayı koydu 5-2 :(

Adsız dedi ki...

valla ben... kaç gündür toplam en az 5 kere tek maçtan yattım...şansa bak. yarış gibi bir tavrım var ama genede yattım.bune şanssızlık.