4 Şubat 2011 Cuma

Fenerbahçe Camiasının Birlikteliği


Yarım saattir bir yazı yazmaya çalışıyorum. Fotoğrafları yükledim, başlığı attım. Ancak bir türlü başlayamıyorum. Gururlandım ve hüzünlendim. Ne desem, ne söylesem bilemiyorum. Taraftarlar gelmiş, Fenerbahçe tarihine damgasını vurmuş oyuncular gelmiş. Eski oyuncular. Fenerbahçe tarihinin ilk golünü atan Ergün Öztuna gelmiş, efsaneneler gelmiş, Rıdvan Dilmen gelmiş, Ogün Altıparmak, Alparslan Eratlı, Cemil Turan, Selçuk Yula, Yavuz Şimşek, Erhan Altın, Halit Deringör, Erol Keskin, Burhan Sargın, Osman Göktan, Şükrü Ersoy, Yüksel Gündüz, Mustafa Güven, Yavuz Şimşek, İsmail Kurt, Canan Açıkgöz, Tuncay Becedek, Emin İlhan, Tuna Güneysu, Serdar Şenkaya, Engin Domaniç, Yaşar Mumcu, Şükrü Birant, Cemal Turan, Emin Tuna, Turhan Sofuoğlu, Cem Pamiroğlu, Serkan Acar, Süheyl Dedeoğlu ve Ergun Coşkun ile bir dönem Fenerbahçemizde basketbol oynamış Halil Dağlı ve Erol Demiroma da gelmiş. Canlı izledim veya izlemedim mesele bu değil ancak hepsiyle gurur duydum. Mükemmel bir adım. Kim akıl ettiyse helal olsun. Fenerbahçe her zaman birlik ve beraberlik içinde olmalı. Şu an Fenerbahçe futbol takımının formasını giyen futbolcular Manisaspor maçını bu efsaneler için kazanmalı, taraftarlar için kazanmalı, kendileriyle bir kez daha gurur duymamız için kazanmalı... Ya da kazanmalarını istemiyorum. Mücadele etsinler ben en önde alkışlayanlardan olurum. Buna söz veriyorum.






FOTOĞRAFLAR ; fenerbahce.org

Hiç yorum yok: