9 Şubat 2011 Çarşamba

Fenerbahçe'li Galatasaray İle Makara Yapamayacak mı ?


Twitter'da, Facebook'da veya bloglarda Fenerbahçe'li adam Galatasaray ile ilgili makara yapamaz, aynı şekil Galatasaray'lı adam da Fenerbahçe ile ilgili makara yapamaz. Neden ? Çünkü karışmaya hakkın yok. Yürüüüü beee git işine derim.

Ben Galatasaray ile Beşiktaş ile makara yapamayacaksam neden futbol izliyorum, tamam kendi takımım önemli ancak işin eğlencesi orada, onlar benimle makara yapacak, ben onlarla makara yapacağım. Bence futbol böyle daha güzel.

Fenerbahçe'li adam Galatasaray hakkında cümle yazmayacak. Fenerbahçe'li adam Beşiktaş hakkında espri yapamayacak. 

Neden ? 
Yasakmış. 
Kim Yasakladı ?  
Bilmem...

Böyle bir mantıksızlık olabilir mi ? Olamaz. İşin ciddiyetini bozmadan, abartmadan, küfür etmeden veya saygısızlık yapmadan benimle bu konuyu konuşabilirler. Sorun yok. 

Ben de gidip mesela Galatasaray diyorsunuz da bu sezon Messi ve Ronaldo şu ana kadar 24'er gol attı. Siz de takım olarak 24 gol attınız diyeceğim. 17'de 17 dediniz merak etmeyin 14'de 14 yaparsınız demeliyim. Trabzonspor ne zaman şampiyon olacak demeliyim. Veya başka takımları tutanlara laf atmalıyım. Bu işler böyle daha güzel.

Ayrıca bir de ben rakiplerimle makara yapmam, banane ya onlardan diyenler var. Oğlum çok zevkli be. Tavsiye ediyorum. İnsan mutlu oluyor.

Siz rakiplerle makara yapmaya devam edin, onlar sizinle makara yaparken de ses çıkarmamaya ...

3 yorum:

İsmail dedi ki...

Alasını yaparım=D.Ama makara yapmakla boş konuşmak arasındaki ince çizgiyi farketmek lazım.

Murat Erdem SENGUL dedi ki...

makara yaparken küçük düşürücü kelimeler kullanılmazsa çok ama çok keyiflidir. işin rengi orada zaten. dalga geçmeyeceksek ne anlamı kaldı değil mi?

selaminko dedi ki...

futbolun tadı burdan cıkıyor zaten. tribundeki o holigan denen adamlar da işin bu tarafının güzel oldugunu anlasalar çok daha iyi ortamda cok guzel maclar izleriz bence.