24 Şubat 2011 Perşembe

Maç Günlüğüm # 59


- Kocaelispor için haftaiçi erken saat kalkıp yollara düşüyorduk. Erken saat dediğime bakmayın. Maç 13:30'daydı. Ben evden 12:30'da çıktım. Rakip Eyüpspor'du.

- Stadın oraya yarım saatlik bir yolculuğun ardından varınca etrafta sadece lise öğrencileri vardı. Okul kıyafetlerini çıkarmadan stada koşmuşlardı. Zamanında Kocaelispor maçına okul kıyafeti ile ben de gitmiştim. Bilirim o duyguyu. Güzel bir duygu.

- Maça pek ilgi olduğu söylenemezdi. Gişeden biletimi  - 5 TL - alarak deniz taraftı kale arkasına geçtim. Her zaman olduğu gibi köşede bir yerde maç saatini bekliyordum. 

- Hodrimeydan yine coşkulu bir şekilde takımını destekliyordu. Yaklaşık 1000 kişi.

- Eyüpspor taraftarları da 3 büyük otobüs bu deplasmana gelmişlerdi. Tribünlere pankartlarını asıp maçı bekliyorlardı. Bu arada '' Hoşgeldiniz '' tezahuratları tüm Kocaelispor taraftarları tarafından söyleniyordu.

- Mücadele golsüz 0-0 sona erdi.

- Hakem kötüydü. 

- Tribünlere gelecek olursak ; Ben yıllardır Kocaelispor maçlarına giderim ilk defa bu kadar çok küfür edildiğini duydum. Aslında küfür her zaman edilmiştir ama bu kadar devamlı bir şekilde hiç edilmedi. 54.dk başlayıp, 20 dakika boyunca Sakaryaspor'a küfür edildi. Neden olduğuna anlam veremedik. Ayrıca maç boyunca sadece Hodrimeydan'ın bulunduğu Kapalı tribün tezahurat yaparken bu küfürler başlar başlamaz bütün stat ayaklandı. Ne gerek var diye soruyor insan ? Zaten oldukça zor bir dönem geçiren Kocaelispor şimdi birde federasyona para cezası ödeyecek. Kocaelispor taraftarlarına yakışmıyor.

- Eyüpspor taraftarları ise maç boyunca pek etkili oldular diyemem. Sadece Kocaelispor taraftarları onlarla '' İçimdeki Sakarya aşkı bambaşka ... '' tezahuratı yaptı. O ara seslerini duydum. Zaten bu tezahurat bittikten 30 sn sonra bu sefer Eyüpspor taraftarları aynı tezahuratı başlattılar ve Hodrimeydan ile karşılıklı söylediler. 

- Kocaelispor'un bir maçı daha böyle bitti. 

- Bundan sonra Fenerbahçe maçı günlüğü ile tekrardan burada olacağım ...

Hiç yorum yok: