28 Haziran 2016 Salı

Son Maç


Arjantin Copa America finalinde Şili'ye penaltılar sonrası kaybetti ve bir kez daha kupaya ulaşamadı. Kupa gider, mesele değil. Ancak maç sonrası Messi'nin ''Milli takımı bıraktım.'' açıklamaları maçın da kupanın da önüne geçti. Ben bir Messi hayranı olarak Messi'yi gerek kulüp takımında gerekse de milli takımda devamlı izlemek istiyorum. Zaten Messi de bizim gibi futbola aşık ve bu sebepten her maçta oynamak istiyor. Oynadığı her maçta elinden geleni yapıyor ve bizlere unutulmaz anlar yaşatıyor.

Copa America boyunca harika performans sergilemesine rağmen özellikle finalde kaçırdığı penaltı ve giden kupa sonrası milli takımı bırakma kararını anlık bir üzüntü ile aldığını düşünüyorum. Final maçında da takımı adına yine en iyi oyuncu Messi'ydi. Gerek Arjantin futbol federasyonu yetkilileri, gerek Arjantin halkı ve gerekse de sponsorların buna izin vermeyeceğini düşünüyorum. 

Messi'yi 31 yaşındayken 2018 Dünya Kupası'nda, Rusya'da bu formayla izlemek istiyorum. Umarım Messi krarından vazgeçer ve milli takıma döner. Futbolu güzelleştiren 1 numaralı adama daha henüz doyamadık.


Hiç yorum yok: