21 Haziran 2016 Salı

Euro 2016 Notları # 11





















İngiltere-Slovakya maçını izlemeyi tercih ettim ve diğer maç 0-3 biterken benim izlediğim maç 0-0 bitti. Gerçi keyifli maçtı. Bir çok gol pozisyonundan yararlanamayan bir İngiltere vardı. Özellikle savunmanın arkasına adam kaçırarak maç boyunca etkili pozisyonlar bulmayı başaran İngiltere kaleci Kozacik'i, direkleri ya da savunmayı bir türlü geçemedi. Toplar bir şekilde bir yerlerden sekti, döndü ve gol olmadı.

İngiltere burada aldığı beraberlikle grubu 2.sırada tamamlayıp üst tura çıktı. Slovakya ise 4 puanla en iyi 3.ler arasında çıkma yolunda avantajlı.

Maçın yıldızı İngiltere tribünleriydi. Maç boyunca susmadılar, coşkuyla tezahuratları söylediler. Maçı daha keyifli hale getirdiler.

İngiltere adına maçın en iyisi Dier. Müthiş oynadı.

Galler prensi William İngiltere maçını neden izlemeyi tercih etti?






















Rusya-Galler maçını ise beklendiği gibi Galler güzel bir oyunla 3-0 kazanmış. Rusya'nın futbolunu ben hiç beğenmiyordum zaten. İngiltere maçında da beğenmedim, Slovakya maçında da. İngiltere maçını izlediğimden Galler maçının sonradan özetine bakabildim.

Joe Allen'nın nefis asisti, Ramsey'in klas aşırtması, Bale'in taşıdığı toplar, Ramsey'in asistinde Bale'in klas bitirişi güzel anlardan bir kaçıymış.

Maç bol pozisyonlu ve gollü geçmiş. İngiltere yerine bu maçı tercih etsem pişman olmazdım.

Galler ilk katıldığı büyük turnuvada üst tura çıkmayı başardı. Türkiye tur atlarsa eşleşme şansımız var.

Bale şu ana kadar turnuvanın yıldızı. 3 golle de gol kralı. Ronaldo'nun arkasında kaldığı Real Madrid'den sonra tüm dünyaya ''Ben buyum'' mesajını veriyor.

Ramsey de 2 asistle turnuvanın asist kralı.

Euro 2016'da heyecan dört maçla devam ediyor. Türkiye'nin de maçı var. Ya tamam ya devam diyeceğiz. Günün programı;

19:00 Kuzey İrlanda-Almanya TRT Spor
19:00 Ukrayna-Polonya TRT Haber
22:00 Hırvatistan-İspanya TRT Spor
22:00 Çek Cumhuriyeti-Türkiye TRT 1

Hiç yorum yok: