2 Haziran 2016 Perşembe

Goal Sergisi @ Zorlu PSM


En son yazmam gerekeni en başta yazayım. Pazar günü akşamına kadar fırsat yaratın ve bu sergiye gidin. Bir çok Avrupa ve Türk takımının maçlarda giyilen efsane formalar. Messi'nin, Ronaldo'nun, Brezilya'lı Ronaldo'nun, Beckham'ın, Zidane'nın, Totti'nin, Roberto Carlos'un maçta giydiği formalar var. Kramponlar, orjinal madalyalar, ayakkabılar, eldivenler. İlk futbol topu da var. Dünya Kupası var. Evet var. Altta fotoğrafını koydum. Görünce heyecan yaptım vallahi. Avrupa Şampiyonlar Ligi kupası var mesela. Elinize alıp fotoğraf bile çekilebiliyorsunuz. Tıks. Yıllarca bir çok oyuncunun elinde kalkan kupanın orjinalini orada görmek, havaya kaldırmak, fotoğraf çekilmek baya iyi anıydı. 

Sergi oldukça keyifli. En azından ben çok keyif aldım. Serginin girişinde size verilen tabletlerden sırayla gezdiğiniz bölümlerden oyuncu seçip kadro yapıyor ve o kadro ile arkadaşınızla sergi sonunda tv'den de izlediğiniz maçı yapıyorsunuz. 

Dediğim gibi sergi oldukça güzel ve Pazar günü kapanıyor. Girişler Öğrenci 15, tam 30 TL. Dilerseniz buradan, dilerseniz Zorlu PSM girişinden biletinizi alabilirsiniz.

İstanbullu arkadaşlar zaten yerini biliyordur ama gitmek de çok kolay. Beşiktaş'tan dolmuşla 10 dakika'da Zorlu Center'a ulaşmanız mümkün. Kocaeli'den Harem, Harem'den servisle Üsküdar, Üsküdar'dan hemen vapurla Beşiktaş ve Beşiktaş'tan 10 dakika içinde sergi. 

Gidin ve gezin. Asla pişman olmazsınız. Bu arada sergide çektiğim fotoğrafların tamamını Facebook adresime yükledim. Tıks.








Hiç yorum yok: