11 Haziran 2016 Cumartesi

La Roja Baila


Euro 2016'ya katılan takımların Euro 2016'ya özel yaptıkları şarkıları dinlemedim ama bence hepsini de dinlesem en iyi olarak yine İspanya'nın bu şarkısını seçerim. Melodisi nefis, sözler anlamlı. Twitter'da falan defalarca paylaştım. Burada da kaydı dursun diye buraya da koyuyorum. Tercüme için Rena'ya teşekkürler.


Türkçesi;

Sergio Ramos: Bir kez daha, daha güçlü bir şekilde bağıracağız, bir duruşumuz olacak, ruhunun ve hayallerinin uçmasına izin ver, savaşı kazanacağız, sahada savunduğumuz renk var, kırmızılar için canımı veririm, ben İspanyol'um, gururla savaşacağız.  

Sizin için hayal edeceğiz, sonuna kadar savaşacağız, Kırmızıların oynadığını ve şarkılar söylediğini bağıracağız. (La la la...) 

İspanya hey hey, gol gol diye şarkılar söyleyeceğiz, İspanya hey hey Kırmızılar dans ediyor... 

Niña Pastori: Senin bayrağın benim bayrağım, hislerimi ifade etmemin sebebi, yıldızlarım parlayacak ve uzan onlara (gökyüzüne dokunacağız), mutluluk, çığlıklar, mutluluk göz yaşları, hep beraber kendimizi savunacağız, umut kaybolamaz, hayallerimize ulaşmak için savaşmalıyız. 

Sizin için hayal kuracağız...

Hiç yorum yok: