23 Ekim 2012 Salı

WTA Sezon Sonu Turnuvası # 2012


Geçen sezon en azından bir günü yerinde takip ettiğim WTA sezon sonu şampiyonasını bu sezon da yerinde takip edeceğim. İlk gün ve final günü biletlerim cebimde. Bundan 5 yıl önce asla kilometrelerce gidip tenis maçı izleyeceğim aklıma gelmezdi. Geçen sezon olduğu gibi yine gidiyorum.

Tenis sporunu çok seviyorum, tüm sezon hatta her gün illah bir tenis maçı izliyorum, ilk başlarda büyük isimlerin karşılaşmaları ve grand slam'ler dışında bahis oynama amaçlı izlediğim tenis sporunu yaklaşık 3 yıldır koşulsuz izliyorum, en amatör tenisciden, en iyi tenisciye kadar bir çok tenisci izledim. İstanbul'a gelen teniscileri de herhalde onlarca, yüzlerce kez izleme şansı buldum.

Bugün İstanbul'da izleyeceğim Serena Williams, Sharapova, Kvitova, Kerber, Errani ve Radwanska'dan geçen sezon sadece Kvitova ve Radwanska'yı görebilmiştim-tek gün biletim vardı-. Bugün 4 ismi ilk kez görme şansı yaklayacağım. Biri güzeller güzeli Sharapova, dünyada tanımayan yok, biri kadın tenisinin gelmiş geçmiş en iyisi Serena Williams, biri bu sezon müthiş bir çıkış yakalamış, Wimbledon yarı finalisti 24 yaşındaki Angelique Kerber ve biri bu sezon Us Open da yari final oynamış Sara Errani. Ayrıca Errani bu sezon çiftlerde 2 grand slam zaferi kazandı. O yüzden orada da nasıl oynayacağını büyük bir merakla bekliyorum. İstanbul'a gelen teniscilerin içinde bu sezon 2 ile en çok grand slam -Roland Garros ve Us Open kazandı.- kazanan isim Sara Errani olduğunu söyleyelim.

Geçen sezon olduğu gibi yine @beercholic ile gidiyorum. 

Yine güzel bir gün geçireceğimizden şüphem yok. Salı günü geldikten sonra yaşananları yine blogda yazarım.

Şimdi tenis zamanı...



Hiç yorum yok: