27 Ekim 2012 Cumartesi

Maç Günlüğüm # 91 / Boston Celtics Maçı


Maçın tarihini bile unuttum neredeyse, 5 Ekim'di galiba, yendik, skoru hatırlamıyorum, yok ya 97-91 olması lazım, Nba takımını yendik, Boston'ı yendik.

Maç günlüğüm adında yazıyorum ama ne yazacağımı şu cümleyi yazarken cidden bilmiyorum. 20 gün geçti ve doğal olarak detayları unuttum.

Trafik nedeniyle salona neredeyse geç kalacağımızı ancak daha sonra ani bir karar değişikliği yaparak Harem'e gelmeden inmemiz, taksiyle salona geçmemiz sonucunda gayet maça 20-25 dk salona girdik.

Boston Celtics dansçıları...

Salon etrafında Boston formalı ve ürünlü insan sayısıının Fenerbahçe formalı ve ürünlü insan sayısından fazla olduğunu net şekilde söyleyebilirim. Maç Amerika'da oynansa yine bu kadar Boston formalı görürdük herhalde.

Salona gayet rahat şekilde girdikten sonra tribündeki yerimizi aldık. Tam bir Nba maçı havası vardı. Hiç Nba maçı izlemedim ama tv'den gördüklerimiz ve insanların bize anlattıkları ile beraber Nba maçlarının da bu atmosferle oynandığını sanıyoruz. İnşallah bir gün orada da bir maç izleme şansı buluruz. Boston Celtics-Fenerbahçe olabilir mesela. Bir de deplasmanda yenelim, avantajı alalım...

Salonda çalan müzikler, reklamlar falan derken Boston Celtics sahaya çıktı. Tarihimdeki en büyük basketbolculardan bir kaçını görüyorduk. Canlı gözlerle. Garnett, Pierce, Rondo... Zaten Boston Celtics onların dışında vasat bir takım olmuş. Yazar burada Boston'ı yerin dibine sokuyor, Nba konferans finallerine kalırlarsa şaşırmam. Gelenek.

Mücadele başladı, arada güzel smaçlar, paslar, oyunlar, savunmalar, bloklar izlesek de açıkcası sıkıldık. Çünkü gerçek anlamda mücadele eden pek kimse yoktu. Evet Boston Celtics ile oynuyorduk ve sıkıldık. Bunun nedeni oyuncuların pek maçı takmaması.

Hücumlarda çalan şarkılar, tempo tutan tribünler falan iyice Nba havasına girdik, molalarda Boston Celtics dansçıları ve maskotu ile maça tutunduk, o anlar olmasa iyice sıkıcı olabilirdi.

Boston Celtics kızları...

Biletlerini Ağustos ayında aldığımız, 5 Ekim'i iple çektiğimiz, sonucunda iyi ki gelmişiz dediğimiz bir organizasyon sona erdi.

Belki daha detaylar vardır ama şu an gerçekten unuttum.

Bu maç günlüğünün dersi ; Maç günlükleri maçtan en fazla 2 gün sonra yazılmalı.

Hiç yorum yok: