23 Ekim 2012 Salı

100.000 Tweet


Fotoğraf gerçek. Twitter'da 3 yıl gibi bür sürede 100 bin tweet sınırını aştım, bu konuyu yazarken 600 geçmişti hatta, zaman zaman ne kadar boş konuşmuşum diyorum, zaman zaman niye oradayım diyorum ama sonradan boş konuşsam bu kadar takip edilmem, orada olmasam hayatıma müthiş insanlar girmezdi diye devam ediyorum.

Twitter var olduğu sürece ben tweet atmaya devam edeceğim. Yalnız dünyada ya da Türkiye'de herhangi bir konuda üst sıralarda değilim. Ama burada en üstteyim, ilk 20, belki ilk 10. Türkiye'de en çok tweet atan insanlardan birisiyim, dünyada da üst sıralardayım. Hayatım boyunca herhangi bir yerde, herhangi bir zamanda, herhangi bir konuda üst sıralarda adım geçmedi, belki bu konuda bir gün geçer. Tabii bu hedefim değil. Twitter'ı seviyorum, orada konuşmaktan mutluluk duyuyorum.

Takip eden, daha çok tweet atmamı sağlayan herkese teşekkürler. Twitter olmasa hayatımda bu kadar mükemmel insan girmezdi. Twitter iyi ki varsın be. Beni orada takip etmek isteyenler TIK

Hiç yorum yok: