31 Ekim 2012 Çarşamba

Alex İle Geçmiş Tarihler


Alex'in Fenerbahçe kariyerinde unutulmaz tarihlerden. Tam 1 sene önce, 31 Ekim 2011. Karabükspor maçı. Fenerbahçe sezona iyi başlamış, ilk 8 hafta, 5 galibiyet, 3 beraberlik almıştı. Rakip Kadıköy'de Karabükspor'du.

Mücadele Fenerbahçe'nin 1.dk penaltı itirazı ve 2.dk Shelton'ın kaçırdığı, daha doğrusu Volkan'ın kurtardığı top ile başlamıştı.

Ve bu konuyu yazma nedeni. 6.dk Danila Nikolic'in yaptığı faulün hemen 3 sn sonrası Alex'in dirseğinin rakibe gelmesi ve hakem Aytekin Durmaz'ın direkt oyundan atması.

Ortada Danile Nikolic'in yaptığı net faul vardı, hakem zaten faul kararını verdi, sonra müdahalesi devam eden Nikolic ve bu arada Alex'in istem dışı - bırak da gideyim yaa- tarzında dirseğini savurması ve rakibe gelmesi.

O gün Fenerbahçe formasıyla 3.ve son kırmızı kartını gören Alex-daha önce Belediye ve Schalke 04 maçlarında görmüştü. - oyundan henüz 6.dk çıkmış ancak buna rağmen Fenerbahçe müthiş mücadele, kaçan net pozisyonlar, iyi tribün atmosferi altında Henri Bienvenu'nün attığı golle 1-0 kazanmıştı. Maç sonrası tribünlerin hep bir ağızdan ''Fenerle kimse başa çıkamaz.'' tezahuratını söylemesi günü özetleyen anlardan biriydi.

Mücadele'den 2 gün sonra Fb Tv'de Alex'in söyledikleri de kırmızı kartın ne derece yanlış olduğunu gösteriyordu.

''O anda yaşadığım duygular şuan da geçmiş değil. İki gündür bu haksızlığa karşı neler yaptığımı bilemiyorum. Henüz kendime gelemedim. Hem beni hem takımı hem saha içindeki tüm arkadaşlarımı etkilemiş bir karar. Maçın hemen başında, haksız bir şekilde oyundan çıkarıldım. Arkadaşlarım benim yerime de koşmak zorunda kaldılar. Ben bu Karabükspor maçında arkadaşlarımı yalnız bıraktım. Sivasspor maçında da onları yalnız bırakacağım. Teorik olarak toplam 2 maç ceza almam gerekiyor. Ancak TFF’den umuyorum ki görüntülere bakıp bana verilen kartla ilgili doğru kararları alırlar ve takımdan uzak kalmama engel olurlar. Aldığım kırmızı karta dair şu an bile hala duygularımda hiçbir değişiklik yok, bunun bilinmesini istiyorum. Bizim 3 gün sonra bir maçımız daha var.  Aldığım kırmızı karta dair şu an bile hala duygularımda hiçbir değişiklik yok, bunun bilinmesini istiyorum. Bir düzeltme yapmak istiyorum. O kart anında belki de görebileceğiniz en sinirli kişi bendim. Ancak sorumluluklarım gereği kendimi tutmam gerekiyordu. İçimde yaşadıklarımı kontrol etmem gerekiyordu. Kartı gördükten sonra o kadar şaşkındım ki; rakip oyuncuya dönüp; ’ben sana bir şey yaptım mı?’ diye sordum. O da bana;  ’hayır’ dedi. Bugünlerde gazetelerde kendisinin söylediklerini de okuyorum. Zaten olanları açıkça anlatmış.'' 


Alex mücadelenin kalan bölümünü locada takip etmiş ve maç sonunda arkadaşlarını çılgınca alkışlamıştı.

Hiç yorum yok: