22 Ekim 2012 Pazartesi

Bahis Sistemi ve Tekne Hedefi # 6


Bahis sistemi devam etmiyor, kaybettiğim için değil, sadece ara verdiğim için, ara vermesem yaşadığım kupon streslerinden dolayı manevi sıkıntı çekebilirdim. Bir süre oynamayacağım. Kasım ayında devam ederim. Şimdi bizim tekne sistemi ile ilgili bir şeyler yazalım.

Tekne olmazsa olmaz değil, geri vites yapmıyorum ama tekne hedef olarak beni motive eden bir şeydi. Hem tekne hedefi olunca, hem bloga yazınca saçma kuponlar yapmaktan kurtuldum. Bir şekilde beni sadece para kazanmak için bahis oynamaya itti. Evet bir süre çok bahis seçeneklerine daldım ve para kaybettim. Tenis, futbol, basketbol tamam da voleybol, hentbol, hokey falan gerek yoktu yani. Ayrıca gidip Finlandiya basketbol ligine de gerek yoktu. Ya da ne bileyim oraya da oynanır da öyle çok büyük miktarlar değil.

Bahis sistemi dedik, katlayarak gideceğiz dedik, katladık. 5 TL ile başladık, yattık, 10 TL, 20 TL ve 40 TL. 4 kupon yaptık, 4'ü de yattı. Giden para 75 TL, sonra 80 TL ile oynadık, kazandık. 168 tl. 5 kupon sonunda 13 tl kârdayım. 5 kupon sonunda böyle bir parayı hayal etmemiştik. Ama en azından zarar yok. 168 tl şu an hesapta, ellemiyorum. Kasım ayında tekrardan 168 tl başlıyorum. Ama bu sefer hepsini yatırmayacağım. Yine başa dönüyorum. Ama en başa değil. 30-40 TL ile başlayacağım, yine 2 oranı bulunca duracağım ve bakalım yaza kadar ne kadar para kazanacağız. Şu sistemi böyle uygulamaya devam edersem, saçmalamazsam, canlı bahise girmezsem kaybetme şansım bana göre çok ama çok az. Kasım ayında ilk kuponu yapınca buraya tekrardan yazarım.

Az oyna, öz oyna, hep oyna ve tabii en azından ufak bir direksiyonlu tekne alacak kadar da kazanayım...

Hiç yorum yok: