30 Ekim 2012 Salı

Konser


''Yoruldum da yol üstüne oturdum, güzeller başıma toplansın diye, gittim padişahtan ferman getirdim, herkes sevdiğine kavuşsun diye.''

Zülfü Livaneli. Hayatımda en çok sevdiğim sanatçı olabilir. Ülkeyi seven, insanları seven, Atatürk'ü seven, müziği seven büyük sanatçı. Türkiye müzik tarihinin gelmiş geçmiş en büyük sanatçılarından. Her türlü saygıyı ve sevgiyi sonuna kadar hakediyor.

Şarkılarını ezbere bildiğim ender sanatçılardan birisi Zülfü Livaneli.

Cumhuriyet Bayramı nedeniyle Kocaeli'de-İzmit- konser verecekti, duyunca çok sevindim ancak aylar öncesinden wta finaline gideceğim belli olduğu için bu konseri kaçırma riskim yüksekti.

O gün WTA finaline gittim, saat 19:40 otobüsüyle İstanbul'dan yola çıktım, trafik falan derken saat 21:15'de İzmit'teydim. Konser alanına gittiğimde saat 21:40'dı. 

Zülfü Livaneli konserine hayatımda hiç gitmedim, ilk gittiğim konsere de geç gelmiştim. Bu da benim şanssızlığım. Sadece 6 şarkı dinledim ama bu 6 şarkı bile yetti. 

6 şarkı söyledi 6 şarkıya da eşlik ettim. Hepsinin sözlerini ezbere biliyordum.

Bir şafaktan bir şafağa, Özgürlük, Leylim Ley gibi 3 büyük şarkıyı söyledi, kapanışı da Bilmem şu feleğin bende nesi var ile yaptı, orada olduğum 30 dk boyunca hayatımın en güzel konser anını yaşadım. İstanbul'dan biraz daha erken gelsem harika olacaktı ama buna da şükür.

Teşekkürler Zülfü Livaneli. En kısa sürede senin bir konserine gelmek boynumun borcu.

Hiç yorum yok: