25 Ekim 2011 Salı

WTA Sezon Sonu Turnuvası # 2011


Merakla beklenen turnuva başlıyor-başladı. Sezon boyunca başarılı olan 8 kadın tenisçi İstanbul Sinan Erdem Spor Salonu'nda sezon sonu şampiyonası için korta çıkacaklar. Dünya 1 numarası Caroline Wozniacki, Maria Sharapova, bu yılın Wimbledon galibi Petra Kvitova, grand slam kazanan ilk Asyalı Çinli Li Na, ABD Açık 2011 şampiyonu Samantha Stosur, Belaruslu Victorıa Azarenka, Rus Vera Zvonareva ve Polonyalı Agnieszka Radwanska tenisseverlerin karşısına çıkacak.

Bugün başlayacak turnuva'yı ben de Cuma günü yerinde takip edeceğim. Hayatım boyunca binlerce kez tenis karşılaşması izledim. Ancak hayatım boyunca hiç canlı tenis maçı izlemedim. İlk defa izleyeceğim. Tenis izlemeyi çok seviyorum. En güçsüz sporcunun bile maçını seyrediyorum. İstanbul'da olacak teniscileri herhalde en az 100'er kez izlemişimdir. Bir de son yıllarda bu maçlara bahis yapmaya başlayınca ilgim çok daha fazla arttı.

Bu turnuva'da kazansın dediğim isim yok. Oldukça uzun rallilerin olduğu, güzel winner'ların olduğu, güzel puanların alındığı bir turnuva olsun kim kazanmış önemli değil.

Bizim gittiğimiz Cuma günü ise Wozniacki'nin maçı olsun. İnşallah. Fotoğraflar ve izlenimler ile burada oluruz.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Tek heyecanladndıran isim Kivitova insallah sampiyon ya Kivitova ya da Strosur olur.