27 Ekim 2011 Perşembe

Maç Günlüğüm # 68






- Sensiz ben nefes alamam, buralarda hiç duramam, tek başıma yalnız kalamam, senin kokunu özledim, hep yollarını gözlerim, götür beni gittiği yere.

- Fenerbahçe'nin bir maçına doğru - Samsunspor - İzmit'ten gidiyordum. Saat 12:00 otobüsü ile beraber istikamet ; Kadıköy. 

- Bu sefer tek başıma gidiyordum. Otobüste önümde tv yoktu. Ben böyle bir rezillik görmedim. Yıl 2011 ! Şaka bir yana şu ana kadar 50 kere ekran denk geldiyse 45 kere açmadım :) Ama olsun, önümde dursun.

- Saat 13:30 gibi Kadıköy'de olduktan sonra hemen Wta biletlerini aldım. Ne zamandır imkan olmuyordu. Ve daha sonra #FBloggers ile buluşacağımız '' Deniz Yıldızı '' adlı mekan.

- Kocaeli'den geliyorum ancak ilk ben o mekanda oluyorum. Zaten genel olarak öyle olmamış mıdır? En yakın yere geç kalırsın ama en uzak yere erken gidersin. Bir insan klasiği.

- Saat 14:00 gibi değerli #FBloggers üyeleri geldi ve oldukça keyifli anlar yaşadık. Hem muhabbet, hem makara hem Manchester derbisi. #FBloggers iyi bir oluşum. İnşallah çok daha güçlü bir şekilde devam edeceğiz. Ayrıca grupta bir tane mi kötü insan olmaz be abi :)

- Saat 17:00 gibi mekandan ayrılıp Nazlı'nın Yeri'ne geçtik ve bir sürede orada takıldık. Nazlı'nın Yeri her zaman olduğu gibi değildi. Pek bir coşku yoktu. İnsanlar galiba yavaş yavaş kapalı mekan tercihlerine başladı.

- Maçı Okul Açık tribününde izleyecektik. Bu sefer #FBloggers ile omuz omuza. Rahat bir şekilde stada girdikten sonra stadın malum olaylardan dolayı coşkulu olmadığını gördük. Tribünde yerimizi aldıktan sonra maçı beklemeye başladık.

- Ve günün en güzel anı ; Şehitlerimizin isimlerinin okunması ve taraftarların burada demesi. İnanılmazdı. Ben Kadıköy'de daha önce bir maçta o kadar duygulandığımı hatırlamıyorum. Çıt çıkmıyor ve insanlar sadece '' Burada'' diyordu.

- Tribünlerden güzel manzaralar da vardı. Bayraklar, 4 tribün karşılıklı yapılan Vatan -Sana - Canım - Feda tezahuratı, Gençlik Marşı.

- Tribün performansının değerlendirilemeyeceği bir maçtı. İnsanlar maça falan konsantre olamadı.

- Maçı 0-0 bitti.

- Maç sonrası yenen köfte ve ardndan Kocaeli Gfb & Bahriyeli Gfb otobüsü le beraber İzmit'e hareket.

Hiç yorum yok: