12 Ekim 2011 Çarşamba

Fenerbahçe Ülker 97 Galatasaray 103 / Işık Var


Kupayı çok kazanmak istedim. Belki de ilk defa bir kupayı bu kadar çok istedim. Belki de bu sezon yaşadıklarımızdan sonra çubuklu formanın olduğu yerden üzgün ayrılmasını istemiyorum. Ama üzgün ayrıldık. 2 uzatma sonucunda Galatasaray'a 103-97 kaybettik.

Mücadele kalite olarak iyi olmasa da heyecan olarak iyiydi. Ya da sadece Galatasaraylılar ve Fenerbahçeliler heyecanlanmıştır. Zaten Beşiktaşlı adam neden heyecanlansın?

Sezon başı bu oyundan daha iyisini beklemek de hata olur.

Maç bize de geldi, Galatasaray'a da. Ukic normal süre sonunda 2'de 2 atsa maçı kazanacaktık, Galatasaray o ribaund'dan sonra 20 sn'de iyi hücum yapsa kaybedecektik.

Ender'in ekstra basketleri çok can sıktı. Shumpert klasik Fenerbahçe maçları performanslarından birini sergiledi. Furkan bir bölüm çok can sıktı. Andric en skorer 2 isimden birisi.

Maç sonrası istatistiklere bakarken Ukic'in yanında 17 görünce, Andric'in yanında 22 görünce çok şaşırdım. Hangi ara bu kadar çok basket attılar anlamadım.

Bojan Bogdanovic en iyi zamanında neden kenarda oturur? Vidmar neden kenarda oturur? Curtis bu kadar kötüyken neden bu kadar çok süre alır? Emir nasıl oluyor da yıllardır bu yanlış şut tercihlerinden vazgeçmiyor? Bu soruların cevapları maçı neden kaybettiğimizi gösteriyor.

James Gist diye defalarca yazdık. Maçı kaybettik. Keşke bir kere yazsaydık da maçı kazansaydık. Tek elle alıp alley-oop'u tamamlandığı pozisyon son yılların en iyi hareketlerinden.

Ukic 17 sayı, Ömer Onan 11 sayı, Gist 18 sayı, 9 ribaund, 3 asist, Bojan Bogdanovic 21 sayı, Emir Preldzic 17 sayı, 6 ribaund, 10 asist, 5 top kaybı ile oynadı.

Bütün maç Emir oynasın. Toplar ona atılsın. Ancak son 5 dk top bile vermeyin. Saçmalıyor.

Gist, Ukic, Ömer, Bojan, Emir, Vidmar gayet iyi oyuncular. Bu isimler için salona gidilir. Bu arada salon demişken fiyatlar uygun olursa kesinlikle kombine alacağım seneye. Ancak Oğuz, Kaya, Curtis gibi isimler ile çok canımız yanar. İnşallah bizi yanıltırlar.

Geçen sezon olduğu gibi bu sezona da kupa ile başlayamadık.

Atmosfer iyi değildi. Fenerbahçe tribünleri neden pota arkasına geçer anlam veremiyorum. Galatasaray salonda hem güzel yeri almışlar, hem de sayıca çoklardı. Bizden iyi tribün yaptılar. Keşke Hashtag savaşı değil de tribün savaşı - mecazi anlamda - yapsaydık.

Sıfır Tolerans kuralı kaldırılsın. Çok saçma. Bu kadarı da fazla.

Cumartesi lig başlıyor. Sezon bu sene geçen sezonlardan çok daha zor olacak ancak ben takıma inanılmaz inandım, güvendim. Ne bileyim Bojan, Gist, Ukic çok fazla güven veriyorlar. İnşallah haklı çıkarım.

Cumartesi 17:00 Trabzonspor ile Abdi İpekçi'de oynuyoruz. Boş koltuk kalmamalı.

Hiç yorum yok: