1 Mayıs 2020 Cuma

Toy Story 4


Oyuncak Hikayesi'nin ilk filmi 3 oscar adaylığı alıp ödül alamadı, Oyuncak Hikayesi 2 1 oscar adaylığı alıp ödül alamadı, Oyuncak Hikayesi 3 5 oscar adaylığı alıp 2 ödül aldı. Serinin son filmi de 2 oscar adaylığı alıp tek ödül aldı. 

Serinin son filmi yine büyük bir arkadaşlık çabası ve iyi görüntülerle başladı. Tabii duygusal açıdan da iyi bir başlangıçtı. Ancak oyuncaklar artık Andy'nin değil Bonnie'nindir. Ancak bir seyahat sonrası işler karışır ve Woody ve arkadaşları Forky'yi kurtarmak için farklı bir maceraya atılır. Ancak orada başka karakterler devreye girer kurtarma operasyonu büyür.

Forky'yi pek sevemedim.

Görsellik anlamında şahane bir film olmuş. Özellikle antika dükkanında Woody, Bo ve arkadaşlarının Forky'yi kurtarma planları ve uygulama şekilleri insanı izlerken büyük keyiflendiriyor.

Serinin en duygusal filmi olmuş. Bir çok böyle sahne izledik.

Gabby ve duygusallığı.

Woody ile Bo aşkı. Woody'nin ekipten ayrılıp aşkı tercih etmesine yine de üzüldüm. Keşke hep bir arada bir şeyler yapsalardı. Serinin beşinci filmi olacak mı bilmiyorum da olursa nasıl olacak acaba? Aslında credit kısmından sonra izlediklerimiz bizlere biraz ipucu verdi. Woody ve Bo'nun içinde olduğu panayır Bonnie'lerin yakınına kurulur ve ekip orada bir maceraya atılır. 

1 hafta içinde 4 film izledim, her hafta izlesem sıkılmayabilirim. Toy Story oldukça keyifli ve iyi seriymiş. İyi ki izledim.

Yaşasın çocuklar, yaşasın oyuncaklar.

Hiç yorum yok: