26 Mayıs 2020 Salı

Football Manager Oynama Mücadelesi # 3


4.sezonu da tamamladım. Sanırım istifa etmem gereken zamanlar geldi. Ama etmeyeceğim. Zaten ben başarılı olduğum zamanlar oyundan keyif almıyorum. Neyse sezonu anlatalım. Sezon aslında önceki sezonlardan farksızdı. Yine iyi futbol, iyi galibiyetler alıyordum ancak şanssızlıklar gerçekten peşimi bırakmıyor. Takımın en iyi oyuncuları sürekli sakatlık yaşıyor. Messi'nin oynadığı maç sayısı 22. En kritik maçlardan önce devamlı sakatlık yaşıyor. Xavi ve Iniesta sakatlık dönüşleri yine sakatlanıyor. En kritik maçın 5.dakikası oyuncu direkt kırmızı kart görüyor. Sonuç olarak bahanelere sığınmaya da gerek yok. Ligde Real Madrid'in 1 puan arkasında tamamladım, Şampiyonlar Ligi yarı finalinde Bayern Münih'e elendim, Kral Kupası'nda ilk maç Villarreal'e 3 attım, pc başından kalkacağım için 2 gün tatile gideyim dedim bizim antrenör yedek kadroyla çıkmış, elendim. Ligde Real Madrid'i 1 kez yendim, 1 kez berabere kaldım ancak şampiyon olamadım. Yine evimde sürklase ettiğim maçlar puan kayıpları yaşıyorum. 


Geçen sezon Agüero 32 gol, 11 asist, Neymar 19 gol, 11 asist ile istatiksel anlamda takımın en iyi oyuncularıydı.

Sezon sonunda Arjantin, Hırvatistan gibi milli takımlardan teklifler aldım. Beni neden istediklerini çözemedim.

Bu arada kupa almadığım için mi ya da alma hedefim olduğu için mi bilmiyorum oyundan acayip keyif alıyorum. Zaten almasam gelip buraya yazmazdım. Zaten internet ortamında ben başarısızlığını yazan pek görmedim. Ya herkes bu oyunu çok iyi oynuyor ya da başarısızlıklar dile getirilmiyor.

Bu sezona girerken de çok radikal bir karar aldım ve Messi'yi sattım. Evet Messi'yi. Çünkü sürekli sakatlanan bir oyuncuyu görmek istemedim. Takımı gençleştiriyorum.  Bakalım bu kararımın arkasında durabilecek miyim?

Barcelona ile Football Manager oynayıp da en başarısız kişi olarak tarihe geçmeye devam... 5.sezon sonunda yine burada olurum.

Hiç yorum yok: