30 Mayıs 2020 Cumartesi

Football Manager Oynama Mücadelesi # 5


5 sezonluk kötü Barcelona kariyeri sonrası istifa ettim ve İspanya İkinci Lig takımlarından Real Murcia'nın yaptığı teklifi kabul ederek sezona başladım. Yönetimin sadece üst sıralarda olmamızı beklemesine rağmen ben elimden gelenin fazlasını yaptım ve takımı ilk sezonumda üst lige çıkardım. Normal sezonu lider tamamladım. Ve şampiyon olduğumuve ligin bittiğini zannetsem de play-off olması beni çok üzdü. Ardından play-off etabı başladı. Orada yarı final ve final olmak üzere 4 maç oynadım. Final maçında sezon içinde 2 kez yendiğim Alcoyano karşısında 33 şut çekmeme rağmen istediğim skorları alamadım ancak yine de üst lige çıkmayı başardım. Yine şahane bir sezon geçirdim. Bu kez şanssızlıklar yaşamadım.


Sezona birçok oyuncu transferi ile başlasam da en çok verim aldığım 2 oyuncu Nils Dvorak ve Kenneth Boakye oldu. İki oyuncun verdiği katkı çok iyiydi. Dvorak sezonu 44 maçta attığı 30 gol ve 8 asist ile tamamlarken savunma oyuncusu Boakye hem çok iyi maçlar çıkardı hem kritik 6 gol imza attı. Boakye ile ilgili tek sıkıntı devamlı milli takıma gittiği için az maç oynamasıydı. Bu 2 oyuncu yanında özellikle Luis Jose çok iyiydi. Sezonu 10 gol, 30 asist ile tamamladı. Seneye bu 3 oyuncunun etrafına kuracağım takımla yola devam edeceğim.


Yönetim takımı getirdiğim noktadan çok memnun. Umarım seneye maddi açıdan biraz daha iyi durumda olurum ve iyi transferler yapma şansı bulurum. 

Takımın bulunduğu yer İspanya ikinci ligi. Yani Liga Adelante. Artık La Liga'ya çıkmam için tek bir sezonum kaldı. Kötü geçen Barcelona kariyeri sonrası bu başarı beni oldukça mutlu etti.



Bu yazı sonrası transfer sezonu geçirip 7.sezona başlıyorum. Son 1 gün 1 sezonu bitirdim. Biraz fazla vakit ayırmaya başladım. Açıkcası bu sezon direkt La Liga'ya çıkmayı hedeflemiyorum. Öncelik ilk sezon lige tutunup üst sıraları zorlamak. Seneye ciddi anlamda La Liga hedeflerim. Ya da belki de bu sezon işler yolunda gider beklemeden La Liga yolunu tutarım...

Hiç yorum yok: