24 Mayıs 2020 Pazar

Football Manager Oynama Mücadelesi # 2


3.sezona muhteşem bir başlangıç, lider götürme ancak hemen peşimde aynı şekilde müthiş devam eden bir Real Madrid. Sezon boyunca sürklase edilen maçlar. Geçtiğimiz sezonlar olduğu gibi yine özellikle evimizde saçma puan kayıpları. Evimde oynadığım 19 maçta 15 galibiyet, 2 beraberlik ve 2 yenilgi aldım. Ancak Real Madrid evinde yenilmeden tamamladı sezonu. Real Madrid'e 2 maçta da kaybetmedim ancak şampiyonluk yine olmadı. Son 7 haftaya lider girdim. Önce evimde saçma bir Valencia beraberliği, ardından yine evimde Atletic Bilbao'ya 2-0 kaybetmem ve yine evimde Real Madrid ile 0-0 beraberlik. 6 puanla şampiyonluğu Real Madrid'e kaybettim. 101 puan Real Madrid'e karşı, 95 puan alan Barcelona. Attığım gol sayısı 101, yediğim gol sayısı 18.


Fikstürden de görüldüğü üzere Şampiyonlar Ligi'nde ise mutlu sona ulaştım ve 3 sezonluk kariyerimin en büyük başarısını elde ettim. Ligde geçemediğim Real Madrid'i 2 maçta da yenerek geçmem sezonun en büyük olayıydı.

İspanya Kral Kupası finalinde ise Atletic Bilbao'ya saçma şekilde kaybetmek sezonun en üzücü maçı olabilir.


Bunun yanında yine şanssızlıklar yakamı bırakmıyor. Sezon içinde takımın her şeyi Xavi 5 aylık, Messi ise 9 aylık sakatlıklar yaşadı. Yeni sezonun ilk yarısında da oynamayacak Messi. İşlerin tam yolunda gittiği dönem bu yaşananlar gerçekten acayip üzücü oluyor. Hatta Messi'nin sakatlık haberini gördüğüm an neredeyse üzüntüden oyunu kapatacaktım.

Takım çok iyi, her maç kazanıyoruz ancak oynatamadığım oyuncular sürekli mutsuz olduğunu dile getiriyor. Hele David Villa'yı hiç anlamıyorum. Kardeşim yerine oynattığım Agüero neredeyse her maç gol atıyor. Sen hoca olsan kendini oynatır mıydın Villa'cım? Biraz takım menfaatlerini düşünün lütfen. Zaten bu tarz gider yapan oyuncular hele genç isimlerse direkt kovuyorum, serbest bırakıyorum.

Sezon başında transfer ettiğim Agüero 58 maçta, 43 gol, 15 asist ile ne kadar iyi bir transfer olduğunu tüm herkese gösterdi. Messi uzun süreli sakatlığına rağmen 37 maçta, 30 gol, 12 asist, Neymar 49 maçta 14 gol, 17 asist ile takımın diğer öne çıkan isimleri oldu.

2014 Dünya Kupası sonrası Arjantin, Şili ve Hırvatistan takımları hocalık teklifinde bulundu. Hepsini reddettim. Benim ilk hedefim Barcelona ile başarı yakalamak. Dünya Kupası'nı Brezilya kazandı.


Yeni sezona başlarken transfere yine 75 milyon euro harcadım. En büyük transferim Lucas Moura oldu. Bu sezon en büyük hedefim ligi şampiyon tamamlamak. Artık bu sezon bunu başarmak istiyorum. Zaten başarana kadar bu seriyi bitirmem. Şimdi bu yazıyı yazdıktan sonra önce Almeria deplasmanı ile ligi açıp daha sonra 6 gün sonra Uefa Süper Kupa maçında Inter ile oynayacağım. Sezon bittiğinde yine burada olurum...

Hiç yorum yok: