24 Mayıs 2020 Pazar

Saving Private Ryan


Hayatım boyunca tv'de çok denk geldim, sahnelerini izledim ancak oturup tamamen ilk kez 24 Mayıs 2020 tarihinde izledim. IMDb 26 numara. Efsane yönetmen Steven Spielberg imzalı. 1998 filmi ve Türkiye'de 11 Eylül tarihinde vizyona girmiş. Hayatımda izlediğim en iyi savaş filmi diyebilirim. Her saniyesinden acayip etkilendim. Captain Miller rolüyle Tom Hanks acayip oynamış. Özellikle ilk 30 dk ve son 1 saat kusursuzdu. Sahneler sanat eseri. 1999 yılındaki 71.Oscar Ödül Töreni'nde 11 adaylık, 5 ödül kazanmış. Zaten aday filmlere baktığımız zaman efsanevi filmler var. Filme geri dönecek olursam bazı filmleri keşke sinemada izleme şansım olsaydı diyorum. Bu film onların başında geliyor. Sinemada izlemiş olanlar şanslı. Çok çok iyi filmmiş be...

Hiç yorum yok: