30 Nisan 2020 Perşembe

Star Wars: Episode IV – A New Hope


1977'de çekilen, 1979'da Türkiye'de yayınlanan Star Wars serisini 2020 yılının Nisan ayında korona nedeniyle evlerde geçirdiğim günlerde izlemeyi tercih ettim. Evet tercih ettim diyorum çünkü normalde bu tarz filmleri izlemeyi sevmiyorum. Ancak yıllardır bir çok arkadaş ortamında, sosyal medya sitesinde bu filmlerden bahsedildiği için ve son günlerde IMDb 250 filmi bitirme çabam olduğundan daha fazla bekletmek istemedim-ne kadar daha bekleteceksem- ve izlemeye başladım.

Serinin ilk filmi yaklaşık 2 saat ve ben o 2 saati oldukça keyifle takip ettim. Bu kadar keyifle takip edebileceğimi düşünmemiştim. Karakterleri yeni yeni tanımaya başlıyorum. Normalde isimleri elbette duyuyordum ancak biri sorsa cevap veremeyeceğim kişileri artık yakından tanıyorum. Luke Skywalker, R2-DR, C-3PO, Han Solo, Prenses Leia, Obi-Wan Kenobi ve Darth Vader gibi isimlerle yeni tanıştım.

2020 yılında Star Wars anlatmak enteresan geliyor. En çok sevdiğim oyuncu Han Solo oldu. En uyuz olduğum isim Darth Wader oldu.

1977'de böyle bir film çekilmiş olması da çok büyük olaymış be. Hikayenin anlatımı, şahit olduğumuz aksiyon sahneleri filmi iyice izlenir kılıyor.

Seriyi bu hafta bitirmeyi planlıyorum. Bu film için çok iyi diyorum ama bakalım serinin diğer filmlerini izledikten sonra bunu nereye koyacağım.

Hiç yorum yok: