3 Mayıs 2020 Pazar

Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi


Star Wars serisini izlemeye devam ediyorum. İlk 2 filmi izledim ve çok beğendim. Normalde 2020 yılında benim gibi bu tarz filmlerle arası pek de iyi olmayan birinin beğenmemesi normal karşılanabilirdi ancak öyle olmadı. Her saniyeden büyük keyif aldım.

Serinin üçüncü filmi Jedi'nin Dönüşü. Film aslında iyi başlamıyor. İlk 40 dakika sonunda Luke Skywalker'ın Han Solo'yu Jabba'nın elinden kurtarışını izliyoruz. Sonunu net şekilde bilmemize rağmen biraz gereksiz sahne izlettirdiler hissine kapıldım. Ayrıca Leia'nın hiçbir şey olmamış gibi Jabba'nın emrine girmesi de tuhaftı. Yine de Jabba'yı boğarak Leia öldürdü. Daha sonra Jedi Yoda'dan yine önemli bilgiler öğrendi. Bu arada yine ormanda iyi aksiyon sahneleri izledik. Daha sonra Luke Darth Vader ve imparatorun karşısına çıktı. Bu arada hem Lando, hem Han Solo ve arkadaşları imparator askerleriyle çatışma halindedir. Planlarını uygulama peşindeler. Bu arada Luke ve babası Darth Vader'ın yine kapışması ve daha sonra Darth Vader'ın Luke'un yanında yer alması güzeldi. Ve ilk kez Darth Vader'ın maskesini çıkartmasına şahit olduk. Ve sonunda Luke babasını öldürdü. Sonunda ise herkes huzur içinde müziklerle, danslarla bunu kutladı. Film acayip huzur içinde bitti. 

Filmin en güzel yerlerinden biri Luke'un her şey bittikten sonra Darth Vader, Obi-Van Kenobi ve Yoda'yı huzur içinde gördüğü an olabilir.

Bölümün yıldızlarından birisi de Lando. Önce sattı sonra kendini affettirdi.

Gayet beğendiğim bir film oldu. Şimdi serinin diğer filmleriyle devam ediyorum. Artık olayların neden bu noktaya geldiğini öğrenme zamanı...

Hiç yorum yok: