26 Mayıs 2020 Salı

Léon


Elbette IMDb 250 film listesini izlememin etkisi ancak izlediğim her filmin belli standartın üstünde çıkmasına bayılıyorum. Boş film izlediğim yılların ardından bu kez izlediğim neredeyse her film iyi çıkıyor, her filmi seviyorum. Bu filmi de sevdim. Başrollerini Jean Reno, Gary Oldman ve Natalie Portman'ın oynadığı nefis bir aksiyon, dram, gerilim ve suç filmi. Film boyunca giden şahane tempo son 20 dk zirve yapıyor. Türkiye'de 28 Nisan 1995 tarihinde vizyona giren filmi 25 sene geç izledim. Natalie Portman'ın hayatında ilk filmiymiş. Film çekildiğinde 13 yaşındaymış ve o zaman bu filmi izleyenler yolunun nereye gideceğini tahmin etmiştir. Şahane oynamış. Türkçeye ''Sevginin Gücü'' olarak geçen film IMDb 31.sırada. Benim gibi izlememiş varsa hemen açsın. Filmin sonundaki şarkı da kusursuz.

Hiç yorum yok: