3 Mayıs 2020 Pazar

Twitter Anketleri


1 Mayıs günü Twitter hesabımda ''Hangisinin kaleciği daha iyi?'' diye bir anket açtım. 934 oy geldi. Oy verenlere çok teşekkürler. Ankete oy verenlerin & 68.8'i Rüştü'nün kaleciliği daha iyiydi dedi. 

Rüştü Fenerbahçe'nin formasını toplam 311 kere giydi. Bu maçlarda kalesinde 280 gol gördü. Toplam 138 maçta kalesini gole kapattı. 4 şampiyonluk aldı. 1 Başbakanlık Kupası, 1 Atatürk Kupası da kazandığı diğer başarılar.

Volkan ise Fenerbahçe formasını toplam 521 maçta giydi. Bu maçlarda kalesinde 510 gol gördü. Toplam 197 maçta kalesini gole kapattı. 5 şampiyonluk, 2 Türkiye Kupası, 3 Süper Kupa kazandı.

Gelen oyların dışında yorum yapanlar ''Rüştü'nün kariyerinde 100 maç varsa 70 tanesinde 5 yıldızlık, 30 tanesinde 1 yıldızlık oynadı. Volkan ise daha ortalama şekilde performans sergiledi.'' şeklindeydi. Ayrıca Rüştü'nün daha çok hata yaptığını, Fenerbahçe'ye daha çok zarar verdiğini söyleyenler de bir hayli fazlaydı. Ayrıca Beşiktaş'a gitmesini de eksi olarak değerlendiren insanlar vardı. Yorum yapmadan oy verip geçen insanlar bu kadar büyük oyla bir kaleciyi seçiyorlarsa hak vermek lazım. Bu kadar kişinin yanılıyor olma ihtimali daha az.

Yine de kişisel olarak bir şey söyleyecek olursam Rüştü benim için Fenerbahçe demekti. Hayatımda futbolla ilk tanıştığım yıllarda kalede ben direkt Rüştü'yü gördüm. Rüştü benim için bir Fenerbahçe simgesiydi. Daha sonra Beşiktaş'a gitmesi beni üzse de bu sevgim asla bitmedi. Volkan ise özellikle ''kupayı götürmüyoruz beyler'' demeciyle beni tamamen kaybeden bir isim olarak hayatımda yerini aldı.

Hiç yorum yok: