3 Ağustos 2011 Çarşamba

Başımız Sağolsun


Sabah haberi aldığımda çok üzüldüm. Yıkıldım. '' Otomobil Sporları camiasının önde gelen isimlerinden Tosfed Genel Sekreteri Mazhar Demiralp dün Kocaeli'de geçirdiği trafik kazası sonrasında vefat etmiştir. '' haberi bir çok haber sitesinde yer alıyordu.

Yıllardır otomobil sporları içerisinde aktif olarak rol alan Mazhar Demiralp Türkiye'de otomobil sporlarının gelişmesinde önemli bir rol almıştı. üst düzey 
yöneticilik, komiserlik, direktörlük, gözlemcilik, eğitmenlik, takım yöneticiliği gibi pek çok farklı rol üstlenerek, sporumuza hizmet etti. 1991 yılında kurulan Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu bünyesinde de görev alan Mazhar Demiralp, farklı dönemlerde TOSFED İcra Kurulu üyeliği, Yönetim Kurulu Üyeliği, Başkan Vekilliği ve Genel Sekreterlik gibi görevlerde bulunmasının yanı sıra; federasyonun düzenlediği Formula 1 Dünya Şampiyonası, Dünya Ralli Şampiyonası, Avrupa Ralli 
Şampiyonası gibi uluslar arası yarışmaların organizasyon komitelerinde de yer aldı.

2005 yılından beri Tosfed'in bünyesinde hakemlik yapan benim de yakından tanıdığım birisiydi. Gittiğim yarışlarda bizlere her türlü konuda yardımcı olan biriydi. Yarışlar öncesi seminelerde bizleri aydınlatan, yaptığı şakalar ile bizleri güldüren, bizlere hakemliği sevdiren, bizlere hakemliği öğreten ... Hakemlik yapmaya başladığım 2.yıl yarışlar ile ilgili beste yapıp kendim söyleyip kaydetmiştim. Arkadaş da bunu bir klip yapıp bir Kocaeli seminerinde gelenlere dinletti. Mazhar abi peşinden sahneye çıkıp '' sesin dışında sıkıntı yok '' demişti. Gülmüştük.

Mazhar abiyi ne otomobil sporları ne de ben unutmayacağım.

Başımız sağolsun. Allah rahmet eylesin.


Hiç yorum yok: