3 Kasım 2011 Perşembe

Yenilince Bile Alkışlamak


Babamla oturuyoruz ve voleybol maçı izliyoruz. Babam normalde futbol maçları hariç pek maç izlemez, Euroleague maçlarını, iyi voleybol maçlarıın ve iyi basketbol maçlarını da seyreder. Futbol maçı derken sadece Fenerbahçe değil. Bütün Süper Lig maçlarını seyreder. La Liga, Premier Lig, Serie A da izler.

Bugün babam maçı izlediğine göre maç gerçekten iyiydi herhalde. Şaka bir yana gerçekten çok iyi maçtı. 3-2 yenildik. Bu sezon ilk kez maç kaybettik. Setler  22-25, 24-26, 28-26, 25-21, 13-15.

İlk 2 seti kaybettikten sonra müthiş mücadele ile beraber müthiş bir geri dönüş. Soner, Emre, Coskovic önderliğinde müthiş bir Fenerbahçe ! Her topa atlayan, her topa vuran, her topu kovalayan bir Fenerbahçe.

Evin içinde '' Oleyyyyyy saldır Fenerbahçe, oleyyyyyyy saldır Fenerbahçe, oley oley oley oley saldır Fenerbahçe oley oley oley oley saldır Fenerbahçe '' şeklinde tezahurat yapan ben

Dakikalar geçince iyice maça konsantre oldum. Bazı sayılarda ayağa fırladım, bazı kaybettiğimiz sayılarda çöktüm kaldım.

Sonuç olarak kaybettiğimiz bir maç sonrası Fenerbahçe ile gurur duydum.

Arkas Spor'u da tebrik edelim. Özellikle Nuri ve Bravo çok iyi oynadılar. Nuri'yi alsak ya.

Mücadele'yi Ali Koç da izledi. Bak böyle amatör branş maçlarına gitsek Ali Koç ile de konuşma, fotoğraf çekilme şansı buluruz. Sürekli salonlara geliyor.

Voleybol liglerine Aralık ayına kadar ara veriliyor. Neden verildiğini bilmiyorum. Bilen varsa yazsın.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu sene salonlara gidelim diye diye sene bitecek :)

UnionClub