15 Kasım 2011 Salı

Football Manager 2012 / Fenerbahçe İle 2.Sezonum


Nerede kalmıştık ? Transfer sezonu devam ediyordu. Wilfried, Kemal Tokak, Aykut Demir, Öztürk Şeker ve Sergey Politevich'den sonra transfer hız kesmedi. Jan Lecjacks, Andreas Laudrup, Royston Drenthe, Adryan ve Butt'u da kadroya dahil ettik. Kadrodan ise Bilica, Uğur Boral, Yobo, Ziegler, Caner Erkin gibi oyuncular ayrıldı.


Sezona mükemmel başladım.İlk 6 resmi maç 19 gol attım, 4 gol yedim. 6 galibiyet. Daha sonra sakatlıklar başladı. Stoch sakatlandı, Alex sakatlandı. Defanstan oyuncular sakatlandı. Bir türlü kadroyu oluşturamadım. Tsigalko'dan sonra gördüğüm en iyi forvetlerden biri olan Wilfried inanılmaz oynarken sakatlandı. Çok maç kaçırdı. Bu arada kadroda huzursuzluklar da çıktı. Oynamayan oyuncular isyan etti. Oynatınca diğerleri sorun çıkarı. Bu hep böyle devam etti.


Şampiyonlar Ligi'nden elendim. Uefa'ya düştüm. Uefa'dan elendim, Lige kaldım, Lig'de puan farkı yedim, Play-off'da Trabzonspor'un gerisinde kaldım, Türkiye Kupası'nda Beşiktaş'a elendim. Sezonu 0 kupa ile tamamladım. Bazı maçlar oynadığım futbol zevk verse de özellikle savunma anlamında çok sıkıntı çektik.


2.sezon için berbat bir yıl değerlendirmesi yapabilirim. Şimdi 3.sezona başlıyoruz. Ancak bu sene ilk 2 sezondan çok daha zor olacak. Transfer sezonu çok ama çok önemli. 3.sezon ile burada olacağım ...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bende yeni başladım ilk sezonumda
3 transfer yaptım:Alper Potuk-Özgür Çek ve Darwin Quintero.Darwin Quintero'yu öneririm ilk maçında dört
ve oynadığı yedi maçta 11 gol attı.