12 Kasım 2011 Cumartesi

Hayatımdan Kesitler


- 26 Temmuz 2011'den sonra bir kez daha kısa kısa yazalım. Şarkıyı da açalım ; Coldplay'den don't panic http://fizy.com/#s/1d5ien

- Fotoğraf olarak yine dünyanın en iyi çiftini seçiyorum. Angelina Jolie ve Brad Pitt.

- 9 Mayıs'dan beri çalışıyorum. İş yerinden de memnunum. Kısa aralar hariç ölene kadar da çalışacağım. Ancak şöyle bir kilişe var ya '' Ya abi çalışmadan yapamıyorum. '' . Ben öyle bir şey demiyorum. İmkanım olsa hayatımın sonuna kadar çalışmadan yaşarım. Özellikle sabah kalkma olayı gerçekten çok kötü bir şey. Ama haftanın iki günü - Pazar ve Pazartesi - izin olması da çok güzel bir şey.

- Bayram geldi ve geçti. Bayramı yine bayram gibi yaşayamadık. Çocukken çok daha mutlu oluyorduk Yakınlarımızın verdiği 1 tl, 2 tl, 5 tl ile mutlu oluyorduk. Bütün parayı silaha, oyuncağa yatırırdık. Komşulara giderdik. Hatta bir senesinde mahalle'ye yabancı turistler taşınmıştı. Onların bile bayramını kutlamaya gitmiştik. - iyi para veriyorlardı - 

- Kurban Bayramı > Şeker - Ramazan - Bayramı . Kurban bayramı daha güzel oluyor çünkü sabah kalkmak, gidip kurbanı kesmek, yardım etmek, etleri bölmek, parçalamak güzel oluyor. Kurbanı kesip eve geldikten sonra da bayram bitiyor. Sadece 3 farklı eve gidiyoruz bayramlaşmaya. Pek akrabamız yok. O yüzden bayramlaşma ilk gün bitiyor.

- Bayramda dışarıya çıkıp eğlenmek güzel ama çok para gidiyor. İnsanlar her hafta her hafta nasıl gidiyorlar acaba? Para yetmez. 

- Bira > Rakı. Bayramda dışarıya çıkınca rakı içtim ancak zevkle değil. Ortama uymak adına içtim ama devamlı içmem. Sevmiyorum.

- Canlı Müzik > Disco, bar gibi ortamlar. Canlı Müzik olsun en sert arabesk olsun. 

- Bahis yapmayı bıraktığım zamanlar. Daha doğrusu yine ara verdim. Çarşamba akşamı Malaga ilk yarıyı 8 sayı farkla değil de 10 sayı farkla yense 150 TL, Olympiakos kazansa 150 TL kazanacaktım. Tek maçtan giden 2 mükemmel kupon. Gelecek olan paralar maddi sıkıntı çektiğimiz bu zaman çok faydalı olacaktı. Bir süre oynamadan devam edelim. Bu arada geçen hafta yaptığım kupon tutarsa bahise döneceğim. Yanlışlıkla 19 Kasım 2011 tarihinden maç ekledim. Fiorentina-Milan maçı 1.5 üstü biterse zenginim.

- Laptop her an patlayabilir. Sarj aleti ve batarya bozuldu. Ara ara kapanıyor, sonra yine açılıyor, kurtarılma işlemi başlıyor, kurtarılıyor. Yine bir 150 TL'lik masraf çıktı. Bir ara halletmek lazım.

- Harici hard disk almam lazım. 1 TB yeter. Pc çökerse net olarak 3 gün ağlarım. İçinde çok değerli şeyler var.

- Yaz gelsin. Kış aylarını sevmiyorum. Ayrıca yazlık ortamı gerçekten çok güzel. Orada olan arkadaşlarım, deniz, havuz, tekne, futbol oynamak, yüzmek, mangal yakmak, boş boş takılmak ... Gerçekten süper. Arkadaşlarımı da çok seviyorum.

- Günlerce #twitteradegilbloglarayazin dedim ancak son yazıyı yazalı 6 gün oldu. 

- Neyse bu kadar yeter.

Hiç yorum yok: