5 Kasım 2011 Cumartesi

Sivasspor 2 Fenerbahçe 0 / Olur Böyle Şeyler


27 maç sonra gelen yenilgi üzdü ancak oynanan oyun, yapılmayan mücadele daha çok üzdü. Fenerbahçe Süper Lig'in 10.haftasında Sivasspor'a 2-0 kaybetti.

Mücadele'nin başından sonuna kadar pas yapmakta zorlanan, rakibe pres yapmayan, şut çekmeyen, koşmayan bir Fenerbahçe izledik. Sivasspor ise tam tersi müthiş oynadı.

Bu kötü futbolu Alex'in olmamasına bağlamamak lazım. Mesele Alex değildi. 

Yobo, Bekir ve Mehmet Topuz haricinden iyi oynayan oyuncumuz yoktu. Caner sol beke girince sıkıntı çıktı. Açık olarak ise yine iyiydi maçın başında.

Geçen sezon şampiyonluğu aldığımız Sivas'dan bu sezon yenilgiyle döndük.

Bu yenilgiler bazen iyi oluyor. Camia'nın arkasında duran, takımın arkasında duran insanları görüyoruz. Bazı insanlar en ufak bir yenilgide hoca'ya, oyunculara küfür ediyorlar. İyi oyuncu değiştirince bir şey yok, iyi oynayınca bir şey yok, kupa kazanınca bir şey yok, Ama en ufak bir yenilgide hemen küfürler, hakaretler başlıyor. Gerçekten öyle insanları sevmiyorum. Bu futbolcular sürekli kazanacak, sürekli kupa alacak diye bir şey yok. Arada böyle şeyler olur.

Milli maç arasından sonra Eskişehirspor ile Kadıköy'de oynuyoruz.

1 yorum:

Sekhranikos dedi ki...

Takım mental olarak çöktü, bu teknik veya taktik bir mesele değil gibi. Benim bu takımda istemediğim bir şey var. Fenere gol at fener seni alsın mantığı bitsin istiyorum artık. Bu gerzeklik yüzünden ne eşşekleri bu takımda izlemek zorunda kaldım. Aykut geldi -ki sevmem kendisini:)- dedim güzel artık potansiyeli olan genç yıldızlar izleyeceğiz lakin gelen tipler hiç iç açıcı değil. Bana sanki eski menejer pompası düzen devam ediyor gibi geliyor. Yok aykut bu transferleri yapıyor ise daha kötü ümitde kalmaz insanda. Allasen ne bu bienvenumudur nedir?