13 Nisan 2013 Cumartesi

Yarı Finaldeyiz, Şimdi Ne Olacak?


Tarihi maçın, tarihi kadrosu, ne yazsak boş kalır, hayatımızda bilmediğimiz duygular, Avrupa'da çeyrek finale çıkıyoruz, çok sevinmiyorum, en azından bir derbi galibiyeti kadar değil, hedefe ulaşırsak o zaman her şeyin üstüne çıkar tabii. İlk maçı evimizde iyi oyunla olmasa da akıllı oyunla 2-0 kazandık. Rövanşa müthiş bir avantajla gittik, maçın seyircisiz olması da önemli bir etken.

Maç öncesi arkadaşlarla konuşurken '' gol atamazsak eleniriz. '' dedim, hatta maç öncesi - benim için Uefa Finali > Lig şampiyonluğu - elenirsek twitter'ı kapatırım - çok üzülürdüm çünkü - gibi iddialı bir tweet yazdım. 

Mücadele öncesi heyecan çok fazla, günler öncesinden başlıyor, hatta ilk maçın bitimi ile beraber, eskiden olsa Orduspor maçını izlemek için işten izin alır, evde ya da arkadaşlarla cafede izlerdim, şimdi öyle değil, gayet iş yerinde ara ara ekrana bakarak, işlerimi hallederek izliyorum. Çünkü akıllar - aklım - kesinlikle Lazio maçında, hayatımızda ilk kez yaşıyoruz, kolay değil.

Lazio maçı başlıyor, tribünler omuz omuza giriyor, heyecan tavan yapıyor, Lazio etkili oynuyor, Lazio pozisyon buluyor, twitter'a bakıyoruz,  kimse takımdan memnun değil, ben memnunum, çünkü bu skor beni yarı finale taşıyacak, böyle devam edelim, Lazio isterse 20 gol pozisyonu bulsun, 5 topu direkten dönsün, farketmez, eleyelim de gerisi hiç ama hiç önemli değil. Futbolun anlamsız olduğu maçlardan.

İlk yarı 0-0 bitiyor, 2.yarı başlıyor, 45 dakika sonra yarı finaldeyiz, saatler geçmiyor, takım iyice gömülüyor, bu arada Lazio'nun golü geliyor, 1-0, maç öncesi bahsettiğim gol atmalıyız düşüncesi daha da önemli bir hala geliyor, ve evet o gol Caner'in ayağından geliyor, kendimizi havada buluyoruz, tüm stresin dışa vurumu, babamla evde mutluyuz, artık iş bitmiş, yarı finaldeyiz diyorduk, kalan dakikalar gayet rölanti şeklinde oynuyoruz ve maç bitiyor, yarı finaldeyiz, şimdi ne olacak? Takım sahada 1-2 dakika zıplıyor, içeri giriyor, maç sonu Emre '' soyunma odasına girdim, herkes sakin, bu ne sessizlik yarı finale kaldınız.'' dedim, Emre'nin bu sözlerinden takımın da bizimle aynı şekilde düşündüğünü görmek, bilmek güzel, kimse ne yapacağını cidden bilmiyor, akıllar Roma'dan kayıyor, Saracoğlu'na Eskişehirspor maçına.

Artık yarı finaldeyiz, elediğimiz takdirde Final, Amsterdam yolunda kritik 2 maç, kazanırız, kaybederiz bilmem de şu heyecan cidden çok güzel. Tadını çıkarmak lazım...


Hiç yorum yok: