5 Nisan 2013 Cuma

Seken Top































Kaleciden seken topta nerede olması gerektiğini bilen oyuncu. Kariyerinde her zaman yaptığını yine yapıyor. Lazio maçında attığı gol, onun bu yaşında neden burada olduğunu ve onun kariyerinde neden başarılı olduğunu kanıtlayan cinsten. İsteyeceksin, mücadele edeceksin, olması gereken yerde olacaksın. Kuyt maçtan sonra hep bizi alkışlıyor ama bizim de artık onu daha güçlü şekilde alkışlamamız lazım. Takımda bunu en çok hakeden oyunculardan.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Maç sonu röportajında bir maç da oynayabilir misin sorusuna benim için sorun olmaz yanıtını verdi hiç kuşkumuz yok biliyoruz maçın hiç bir yerinde kopmayan biri bu da enerjisinin ürünü çok güzel oldu o gole müthiş sevindim inşallah amsterdam a gideceğiz

Unknown dedi ki...

Bu golü atmasının en büyük nedeni bitmek bilmeyen enerji si maçın hiç bir yerinde kopmayan maç sonu röportajında bir maç da oynayabilir misin sorusuna benim için sorun olmaz bu cevap dan kimsenin suphesinin olacağını düşünmüyorum. Ruzgarinı çok seviyorum takıma müthiş dinamizm katiyor taraftarların ona yazdığı sloganı beste çok güzel olmuş dat diri dat dat dat diri dat dat dirk kuyt :)