22 Aralık 2012 Cumartesi

Meireles'e Destek


Raul Meireles Fenerbahçe'ye geldiğine pişman mıdır? Bence değildir. Ama burada yaşananlar onu kesinlikle yaralıyordur, üzüyordur. Galatasaray maçında gördüğü iki sarı kart -bence ikisi de doğru - sonucu oyundan atılması ve sonrasında yaptığı hareketler ve yağmadığı hareketler yüzünden verilen 12 maçlık ceza.

Swf olarak ilk günlerde dolaşan video sonrası ''Evet tükürmüş.'' diyordum. Sadece tek açıdan gördüğüm için orada o yorumu yapmıştım. Pişmanım. Meireles'in tükürmüş olabileceği ihtimaline bile inanmamam gerekirdi. Daha sonra olaydan 3 gün sonra diğer açıdan videoları izleyince kesinlikle tükürmediğini, hakemin yanından ayrılırken sert bir kelime söyleyip gittiğini net şekilde görüyoruz. Zaten sadece ben değil, tüm herkes görüyor. 

Meireles 12 maç ceza aldı, itiraz edildi, kulüp açıklama yaptı, yönetici Deniz Aytöre çıkıp FB Tv canlı yayınında açıklama yapıyor, karara itiraz edildiğini söylüyor. Aziz Yıldırım'ın tahkim kurulu toplantısına katılacağını söylüyor. Ayrıca Aziz Yıldırım Yıldırım Demirören ile görüşme de yaptı.

Meireles'in haksız yere aldığı 12 maçlık cezanın kesinlikle ineceğine inanıyorum. Artık göz göre ceza veremezler. Tüm dünya bunu öğrenmişken.

Evet tüm dünya diyoruz. Tüm dünya basını bunu haber yaptı, Meireles'in aldığı 12 maçlık cezayı konuşuyor. Bunun yanında gelen destek mesajları. Portekiz federasyonu, Reina, Torres, Portekiz milli takımı oyuncusu Paulo Bento ve son olarak dünyaca ünlü futbolcu Cristiano Ronaldo yaptıkları açıklamalar ile Meireles'e destek oldu. 

Tüm dünyanın kefil olduğu Meireles hakkında önümüzdeki günler neyi gösterecek bilmem ama bu karar sonrası Fenerbahçe camiası'nın kenetlendiğini, futbolcuların hırslı olacağını düşünüyorum. Ayrıca yapılan bu yanlıştan dolayı da zaten itibarı yerlerde olan Türkiye Futbolunun da iyice sıkıntıya girdiğini düşünüyorum.

Yine de Federasyonun elinde cezayı iptal ederek yaşananları bir nebze olsa değiştirme şansı var. Karar ne olacak bekleyip göreceğiz.

Kendime not ; Meireles'in tükürebileceği ihtimaline inanmamdan dolayı vicdan azabı çekiyorum. Bir formanın arkasına Meireles yazdırarak en azından bir nebze olsun kendimi rahatlamam lazım.

Hiç yorum yok: