22 Aralık 2012 Cumartesi

Lefter Özlemi


Lefter, Fenerbahçe'nin 1 numaralı adamı, Fenerbahçe tarihinin 1 numaralı sporcusu. Daha iyisi, daha büyüğü yok, tarih boyunca da olamaz. Lefter'i ne kadar çok sevdiğimi herkes bilir. Onun niçin neler yaptığımı da. Burada yine aynı şeyleri yazmak istemiyorum. Sadece hissettiklerimi yazayım.

22 Aralık 1925 Lefter'in doğumgünü, Fenerbahçe tarihine geçen Lefter o gün doğuyordu. Daha sonra yıllar ve koca bir tarih. Fenerbahçe ile eşleşen uzun bir hayat.

22 Aralık 2012 olduğu an, 00:01'de onu tekrardan ne kadar çok özlediğimi hissettim, onu gerçekten sevdiğimi, değer verdiğimi. Gidip konuşmak, sohbet etmek, fotoğraf çektirmek, gülmek güzeldi. Beraber bir kaç sene içerisinde bir kaç saat geçirebilmiştik. Hayatımın en özel anlarıydı. Tekrarlama şansım olmadığı için üzülsem de, kimsenin yaşamadığı o anları yaşadığım için kendimi çok şanslı hissediyorum. Özellikle şu fotoğraf var ki yerimde olmak isteyecek onlarca insan vardır.

Bu gece twitter'a girdik, herkes Lefter ile ilgili tweetler atıyor, kimisi onu ne kadar sevdiğini, kimisi onu ne kadar özlediğini, kimisi onu göremediği için üzüldüğünü belirtiyor ve tam o arada Brezilya'dan gelen bir mesaj '' FB En buyuk efsane!!! Ozledim....  '' tweeti. O an gözümden yaş akıyor. Fenerbahçe tarihine Lefter'den sonra gelmiş diğer sporcular arasında üst sıralarda olan Alex gecenin bir saati-orada saat kaç bilmiyorum- tweet atıyor. İyice duygulanıyorum. Ama gurur da duyuyorum. Bir sevdiğim büyük adam için, diğer büyük adam değer veriyor. Bunu sürekli belirtiyor.

Hayatımda sadece 2 futbolcu için evden çıktım. Biri yaşarken Lefter ziyaretleri, sonra cenazesi ve sonra mezarı, biri de Alex'i uğurlamak için havalimanı. Bu günler hayatımın en özel günleri arasında yer alıyor. Pişman mıyım? Tabiiki de değilim. Yarın olsa yine yaparım. Hem Lefter, hem Alex bunları sonuna kadar hakediyordu. Sonuç olarak Lefter'i çok özledik, Alex'i de...

Hiç yorum yok: