11 Aralık 2011 Pazar

Maç Günlüğüm # 71


- Bu günlüğün şarkısı ; Zülfü Livaneli - Sevdalı Başım. İnsanı dinlendiren şarkı. http://fizy.com/#s/1aijol

- Günlük olayına 8 Ocak 2009 Perşembe günü Fenerbahçe-Bursaspor maçını yazarak başlamışım ve peşinden 69 tane yazmışım. Şu an 71.günlüğü okuyorsunuz. Okumaya da devam edeceksiniz.

- Fenerbahçe-Ankaragücü maçı için saat 14:00'de sevdiğimiz abilerimiz ile beraber yollara düşüyorduk. Giderken şike, futbol, Fenerbahçe, cemaat derken alkolümüzü de yudumluyorduk. Tamam muhabbet falan iyi hoş de 3 saatte İstanbul'a gidilmez. Ben böyle trafiğin ...

- Saat 17:00 gibi Kadıköy'de olduk. FBloggers resmi buluşma mekanı Deniz Yıldızı'na geçtik ve bir süre burada takıldık. Bu arada Doktor lakaplı Kerem arkadaşımızın Londra'dan getirdiği West Ham atkılarını da teslim aldık. Bir kez daha teşekkür edelim.

- Saat 17:30 gibi stadın oraya maçı beraber izleyeceğim arkadaşlarımın yanına geçtim ve ufak bir Fenerium turundan sonra stada girdik. Uzun bir zaman sonra stada ilk kez bu kadar erken girdim.

- Stada girerken güvenlik torbada bulunan 2 West Ham atkısını görünce '' Oooo Trabzonspor '' yaptı, dedim abi West Ham atkıları. Tamam tamam biliyorum diyerek geçtim içeri. Adam da haklı ama direkt bordo-mavi renkleri olunca insanın ister istemez dikkatini çekiyor.

- Stada girdiğimizde Türk Telekom tribünü üst tarafına çıktık. Yerimiz gayet güzeldi. Zaten stadın her yeri, her köşesi güzel.

- Maçı mükemmel gollerle beraber kazandık. 

- Hayatımda bir maçta ilk kez bu kadar güzel goller gördüm. Ya da daha önce gördüm ama bu son gerçekleştiği için öyle sanıyorum.

- Tribünlerde çok bayan var. Aşırı. Bizim grupta da 2 tane vardı zaten.

- Isıtıcılar candır.

- Tribün performansı iyiydi. Özellikle 2.yarı çok iyiydi. Küfürsüz de iyi tribün olabiliyormuş. Yalnız bir kez daha söyleyelim. Bağıran taraftar grupları aynı tribüne girmelidir. Bu da Türk Telekom tribünü olmalıdır. Hem görsellik için, hem birliktelik için. Düşünsenize Genç Fenerbahçelilerin de Türk Telekom'a geldiğini. Enfes tribünler olur.

- Maçın üzerinden çok zaman geçtiği için daha da yazacak bir şey bulamıyorum :)

- Bursaspor deplasmanına da gideceğim. O maçın günlüğü ile burada olacağım.

Hiç yorum yok: