27 Aralık 2011 Salı

36 Dk, Hennessey, Arsenal, Wolverhampton, 1-1


Hayatımda izlediğim en iyi maçlardan biri. Maçlardan dediğime bakmayın sadece son 36 dk'sını izledim. Ama yetti.

Kıran kırana mücadele, sertlik, agresiflik, kırmızı kart, sarı kartlar, verilmeyen kırmızı kartlar- Song'un pozisyonu 2 kırmızı kart haketti - , kaçan goller, fotoğrafta yer alan kaleci - 1987 doğumlu - Hennessey'in müthiş ama müthiş performansı, Van Persie'nin topları bir türlü istediği gibi kontrol edememesi, friklerin kaleyi bulması ancak kurtarılması, hakemin yanlış kararları ...

Wolverhampton bu maça gelirken Premier ligin en kötü deplasman performansına sahip 2.takımıydı. Ama Arsenal gibi bir deplasmandan puanla döndüler.

Spiker Gökhan Abdik'in maça renk katan anlatımı. Müthiş heyecanlanması, bağırması, pozisyonlar kendi kendine değerlendirmesi, oyuncuları konuşturması ile maça çok büyük renk kattı. Hayatımda dinlediğim en iyi spiker performanslarından. Arsenal'li biri bu maçı böyle coşkulu anlatamazdı. Ya da Arsenal'e bahis yapan biri.

Tribünlerin coşkusu, gerginliği.

Tribünlere gelen 59.686 kişi. Stat kapasitesinin 675 altı. 675 taraftar tarihi bir maç kaçırdı. Evde maçın tekrarını izleyince ağlayacaklar.

Babamın Van Persie için '' Bu nasıl golcü, topları kontrol edemiyor, iyi şut çekemiyor. '' yorumu. Cevap veremedim. 2011'in en iyi adamlarından biri olduğunu söylesem neye yarar. İnandıramazdım.

Tarih Wayne Hennessey'i unutmayacak. 26 Aralık 2011. Emirates Stadium.

Golleri hâlâ görmedim. Merak de etmiyorum. Ya da 60.dk öncesini. Bana maçın son 36 dksı yetti. Premier lig tarihinin en iyi 36 dklarından birini izledim.

22 Ekim 2011 Barcelona-Sevilla maçı, skor 0-0, kaleci Javi Varas'ın performansı = 26 Aralık 2011 Arsenal-Wolverhampton maçı, skor 1-1, kaleci Hennessey'in performansı.

Premier lig çok farklı çok ... Takip etmeye devam ...




Hiç yorum yok: