5 Aralık 2011 Pazartesi

2010/2011 ; Cenk Tosun, 2011/2012 ; Muhammet Demir


Muhammet Demir. 1992 Araklı doğumlu. Forvet oynuyor. 2008/2009 sezonu Bursaspor ile 1 maç, 2009/2010 sezonu yine Bursaspor ile 2 maç, 2010/2011 sezonu Gaziantepspor ile 2 maça çıktı. Ancak bu sene Gaziantepspor ile kendisini buldu. Geçen sezon Cenk Tosun'un öne çıktığı Gaziantespor'dan bu sene de Muhammet ön plana çıkıyor. 9 maça çıktı ve 4 gol attı. Gençlerbirliği'ne 2, Galatasaray'a 1 ve Samsunspor'a 1 gol attı.

Benim bu yazıyı yazmamdaki amaç ise bu hafta izlediğim Samsunspor maçı oldu. Mücadelenin sadece özetini izledim. Ancak öyle bir Muhammet Demir izledimki gerçekten şaşırdım. Her ortaya o kafa vurdu. Her topa vuruyor falan ama boyu sadece 1.75. Öyle çok uzun bir oyuncu değil. Ancak çok iyi hava hakimiyeti var. İyi sıçrıyor. Alex gibi diyebiliriz. Bu hafta bu maçı izlemeden skoru biliyordum. Ancak golü kimin attığını bilmiyordum. '' İnşallah Muhammet Demir atmıştır, en çok o haketti. '' dedim. Ve 81.dk güzel bir kafa golü atarak Gaziantepspor'a kritik bir 3 puan getirdi.

Muhammet Demir henüz 1992 doğumlu. Yani henüz 19 yaşında. Gaziantepspor'un ve Türk futbolunun yıldızı olabilir. İnşallah sonu geçen sezon o takımda fırtınalar estiren ancak bir sene içinde müthiş bir düşüş yaşayan Cenk Tosun gibi olmaz. Muhammet'i takip edin.

Hiç yorum yok: