4 Nisan 2011 Pazartesi

Televizyon Keyfi ve Kanalları Sıralamak


Televizyon hayatımızın en büyük eğlencelerinden birisi. İnternete girerken de, yemek yerken de, ders çalışırken de karşımızda televizyon hep açıktır. İzlemesek bile sesini duymak zorundayız. En dandik programlar olsa bile seyrediyoruz. Kimse gelip burada ben hayatım boyunca '' Evlendirme programı, Yemekteyiz ... '' seyretmedim demesin :) İllah komik olduğu için bile olsa girip bakmışsınızdır.

Televizyon seyretmekten zevk alıyoruz dedik. Bir de klişeler vardır. En azından benim çevremde hep öyle olmuştur. Kanal sıralaması yıllardır aynı olmak zorunda ! Nasıl mı ?

1- Trt 1
2 - Trt 2
3- Trt 3
4 - Trt Türk
5- Star 
6- Atv
7- Kanal D
8- Show Tv
9- Fox
10- ...


İlk 9 böyledir. Böyle olmak zorundadır. Daha sonra devam eder diğer kanallar. Ya da sadece bizim için bu sıralama böyledir. Bazı insanlar ya farklı sıralama yapıyorlar, ya da bu sıralama olayları ile hiç ilgilenmiyorlar, ya da Digitürk kullanıyorlar ...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

1-TRT1
2-TRT2
3-NTV
4-CNNTR
5-HABERTR
6-SKYTR
7-STAR
8-KANALD
9-SHOW
10-ATV
11-FOX
12-.........

Apoiantes dedi ki...

1-trt (herkes de bu sabit galiba)
2- kanald
3-atv
4-star
5-showtv
6-fbtv
7-fox
8-cnbc-e
9-ntv
10-tnt
11-ntvspor

dbahan dedi ki...

1-TRT 1
2-TRT 2
3-TRT 3
4-TRT M
5-GARİP BİR TRT
6-NTV
7-SHOW
8-KANAL D
9-ATV
10-STAR
11-NTV SPOR
12-CNBC-E

Semih Çolakis dedi ki...

Televizyonu Tivibu'dan izliyorum; bu dertten kurtuldum çok şükür.

UGUR BEKTAS dedi ki...

1-TRT
2-TRT 2
3-TRT 3
4-NTV
5-SHOW TV
6-CNNTÜRK
7-KANAL D
8-HABERTÜRK
9-STAR
0-ATV

Adsız dedi ki...

1trt
2samanyolu
3fox
4atv
5show tv
6flash tv(yüzüne bakmıyoruz)
7kanal d
8star
9kanal7
10....