26 Nisan 2011 Salı

Bucaspor 3 Fenerbahçe 5 / 4 Maç, 12 Puan, Şampiyonluk


Bir maç yazısı yazmaya başlıyorum ve Guiza'nın fotoğrafını en başa yüklüyorum. Guiza belki de bizi şampiyon yapacak. Ağladı, ağlattı.

Mücadele'yi statta izledim ama stat öyle şahane durumdaki! karşı kaleyi görmekte zorlandık. Şans da yanımızdaydı. 8 golün 6 tanesi o kaleye oldu!

Bucaspor ilk yarı 3 kere kalemize geldi, 2 gol attı. Emre hayatının en iyi gollerinden birini attı. İlk yarı 2-1 bitince tribünde rahat olun bu maçı alırız diyordum. Aldık. Ama 2.yarı başında 3-1 olunca korkmadım, maç gidiyor demedim değil. Ama ondan sonra takım kendine geldi. Mücadele etti, mücadele edince de doğal olarak kalite farkı ortaya çıktı ve rahat rahat goller attık. Önce penaltı Alex, daha sonra Mehmet Topuz'un şahane ortasına şahane bir Alex kafası, daha sonra Semih'in mükemmel pasına Guiza'nın şahane golü ve en son Santos'un güzel golü. 

Bucaspor'u 5-3 yendik ve liderliğe yükseldik. 

Takımımızda ilk yarı çok iyi oynayan oyuncu yoktu ancak 2.yarı tüm herkes iyiydi. Semih iyi oynadı, Mehmet ve Gökhan sağ kanadı mükemmel kullandılar. Emre daha iyi oynadı, Alex mükemmel oynadı, Santos mükemmel oynadı. Stoch 2.yarı girdi ve maçın alınmasını sağladı, müthişti. En kötü adamlarımızın Lugano ve Yobo olması da 3 gol yememizin nedeni herhalde.

4 maçı kazanın şampiyon olun. Şampiyonlar Ligi'ne gidelim. Barcelona gelsin, Manchester United gelsin, Real Madrid gelsin.

Taraftarlar iyiydi. Stat kötüydü. Maç öncesi ortam iyiydi. Kordon iyiydi.

İstanbul B.Ş.B.Spor, Karabükspor, Ankaragücü ve Sivasspor = 12 Puan = Şampiyonluk.

İnanıyoruz, güveniyoruz, bekliyoruz ...

Hiç yorum yok: