27 Nisan 2011 Çarşamba

Maç Günlüğüm # 62


- Saldırın forma için siz de savaşın, şampiyonluk inanın şimdi çok yakın, kupalar yükselecek ellerimizde, Vurun, Kırın, Parçalayın.

- Fenerbahçe Bucaspor deplasmanına gidiyor ve bizlerde 500 km mesafeye rağmen takımımızı yalnız bırakmıyorduk.. Kocaeli Genç Fenerbahçeliler üyesi 46 kişi ile beraber Cumartesi gecesi saat 00:45'de Kocaeli'den hareket ediyorduk. Kocaeli'den İzmir'e bu kadar kalabalık gidiyor olmamız bize daha büyük bir gurur veriyordu.

- Tezahuratlar, makaralar, muhabbetler ile başlayan yolculuk sürerken yorulan bedenler uykuya dalıyordu. Sadece ben uyumadım herhalde :) Sadece bir mola vererek İzmir'e gittik. Manisa'ya geldiğimizde benim önderliğimde otobüse can geldi. '' Giy formanı, çık sahaya ... '' tezahuratını tek başıma yapmaya başladım ve otobüste herkes uyandı. Tüm herkes maç atmosferine girmeye başlıyordu.

- Saat 9 gibi İzmir'de olduk. Otobüsü stadın arkasına çektikten sonra Metro ile Kordon'a hareket ettik. Tabii giderken Metro'yu Fenerbahçe tezahuratları ile inlettik.

- Kordon'a vardığımızda Kordon'un nasıl güzel bir yer olduğunu bir kez daha anladım. Zaten İzmir'e hayatım boyunca sadece 2 kere gittim. Küçükken gittiklerimi ve tatile geçerken geçmemizi saymıyorum. 2'si de maç için. 2008 Kocaelispor'un şampiyonluk maçı, 2011 Fenerbahçe'nin liderlik maçı .

- Kordon güzel, etraf güzel, temiz, insanlar güzel derken kahvaltımızı yaptıktan sonra Kordon'un güzelliklerini yaşayacaktık. Oturduk sahile başladık muhabbete ... İzmir'in kızları, İzmir'in güzellikleri, İzmir'in denizi ...

- Bu arada tam Voleybol maçını izlemeye giderken istenmeyen olaylar yaşandı. Ya da bu olaylardan bahsetmeyeceğim. Unutuldu gitti. Çok şükür bizden kimseye de bir şey olmadı.

- Stadın oraya gittik, biletlerimizi aldık ve tekrar Kordon'a geri döndük. Oturduk güzel bir mekana.

- Bu arada Kordon'da bütün mekanlar Fenerbahçe tezahuratları ile inliyor, bütün mekanlar sarı lacivert çarpıyor, bütün mekanlar Fenerbahçe'nin diğer branş maçlarını izleyen insanlar ile dolup taşıyordu.

- Yan yana 50 tane mekan, hepsi alkollü, hepsi güzel, hepsi ucuz ... Türkiye'de başka bir şehirde Kordon gibi güzel bir yer olduğunu sanmıyorum. Ayrıca yan yana bu kadar mekanın olduğu yeri zaten zor bulursunuz. Dünyada bile olduğunu sanmıyorum.

- Alkol, Muhabbet, Tezahurat, Fenerbahçe, Efes Pilsen, Basketbol, Galibiyet derken keyifli 2 saat geçirdik. İnsanlar alkolün de verdiği etki ile oldukça coşkuluydu. İzmir değil Kadıköy gibiydi. Saat 17:15 gibi Kordon'dan stada hareket ettik.

- Saat 17:30 gibi stada vardığımızda inanılmaz bir sıra olduğunu gördük. Sıraya girmiştik ancak bir süre sonra ileride arkadaşlarımızı görüp yanlarına geçtik. İçeriye girmiştik. Mutluyduk.

- Stada girdiğimizde stadın inanılmaz bir atmosfere sahip olduğunu gördük. Stat doluydu ve daha da dolacağı belliydi. Herkeste ürünler vardı, herkes sarı lacivertti, herkes formalıydı, herkes atkılıydı...

- Mücadele'yi 5-3 kazandık. Kazanırken skor 2-1'e gelince yanımda bulunanlara '' Rahat olun bu maç bizim '' diyordum. 2.yarı başında 3-1 olunca da ümidimi kaybetmedim. Takıma inanıyordum. Ve öyle de oldu. Önce Alex'in 2 golü ile beraberliği yakaladık. Guiza oyuna girince de bir arkadaşım '' Guiza atar, kazanırız. '' diyordu. Haklı çıktı. Guiza golü attı ve tribünler karıştı. İnanılmaz sevindik. İnanılmaz mutlu olduk. Stat çıldırdı. Santos'un golü gelince de iyice rahatladık.

- Mücadele sonrası futbolcular ile taraftarların karşılıklı yaptığı '' Fener gol gol gol, Şampiyonluk geliyor '' tezahuratı görülmeye değerdi.

- Tribünlere gelecek olursak stadın şeklinin kötü olması nedeniyle kötüydü. Skor olarak da maçın başında üstünlüğü alamayınca insanlar iyice strese girdi ve tezahurat anlamında zayıf bir tribün oldu.

- Bucaspor tribünleri ise maç boyunca '' Trabzon, ... Fener olamazsın şampiyon ... '' gibi tezahurat yaptı. Anlam veremedik. Takımları küme düşerken başka takımlar ile ilgilenilmesi bana göre çok saçma. Takımları için bu kadar tezahurat yapsalar belki de ligde kalırlardı. Ayrıca 2 hafta sonra Trabzonspor maçı var. O zaman ne diye bağıracaklar ?

- Mücadele sonrası yemek yedikten sonra otobüse bindik ve İzmit'in yolunu tuttuk. Yine sadece bir kez mola verdik. İzmir'e giderken hiç uyumadım ancak dönüşte neredeyse tamamen uyudum. Çok yorulmuşuz.

- İzmir'den oldukça keyifli bir deplasmandan, 3 puan alarak, lider olarak dönmenin mutluluğu ile saat 05 gibi İzmit'te olduk.

- Fenerbahçe'yi desteklemeye, Fenerbahçe için cefa çekmeye devam edeceğiz ...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

"Bu arada Kordon'da bütün mekanlar Fenerbahçe tezahuratları ile inliyor, bütün mekanlar sarı lacivert çarpıyor"

derken ne demek istedin hiç anlamadım. Elinde bir kanıt falan varsa bekliyorum. Ayrıca taraftar dediğin pankartını, atkısını kaptırmaz. Nasıl taraftarsınız siz? Unutuldu gitti demişsin ama unutan biz değil sizlersiniz. Gelmiyoruz, geri dönüyoruz! Çok değil, 2 sene sonra Göztepe deplasmanınız olacak ve o zaman da gelmenizi istiyoruz İzmir'e. Tabii gelebilirseniz. Ha bu arada pankart için teşekkürler. İyi ısıttı bizi.

ygtylmz dedi ki...

Pankart mevzusunu bilmiyorum. Kordon'dan kanıt demişsin de nette yüzlerce video var. Hatta benim son videom var. Blogda görebilirsin.