20 Mart 2011 Pazar

Samsunspor 1 Giresunspor 0



Bank Asya 1.ligi Kocaelispor'un olduğu seneler çok yakından takip ediyorum ancak diğer seneler o kadar yakından takip etmiyorum. Yine de arada maçları izliyorum. Hele bahis yaptıysam kesin izliyorum. Bahis adama futbol izletir.

Samsunspor-Giresunspor maçına da 1 oynadım. Yani Samsunspor kazanır dedim. Karadeniz Derbisi adıyla anılan bu maçın zaten normal şartlarda rahat 1 olması lazımdı.

Mücadele öncesi tribünler inanılmazdı. Samsunspor taraftarları çok coşkuluydu. Konfetiler, bayraklar, atkılar, pankartlar ... '' With You Japan '' pankartı ile Japonya'ya destek oluyorlardı. Mücadele öncesi yapılan saygı duruşu da Türkiye standartlarına göre oldukça iyiydi.

Mücadele başlayınca tüm bu atmosfer gitti. Giresun gol gol gol tezahuratları duyar olduk. Saldır Giresun tezahuratları duyar olduk. Yani Samsunspor taraftarları büyük bir yalan olmuşlardı.

Mücadele'ye bakarsak Samsunspor gayet iyi oynadı. Özellikle ilk yarı inanılmaz goller kaçırdılar. 43.dk Dilaver şahane bir frikik golü ile Samsunspor'u öne geçirdi. 2.yarı Giresunspor daha iyi oynasa da , pozisyonlar bulsa da skor değişmedi ve maç 1-0 sona erdi.

Samsunspor liderliğe yükseldi.

Zenke yeni Emenike olacak.

Bu hafta diğer maçların da gollerine baktım. Genel olarak savunma hatalarından gelen goller. Bank Asya yıllardır değişmedi. Sert oynayan takımlar, kolay gol yiyen takımlar, evinde kral, deplasmanda kötü olan takımlar ...

Bank Asya 1.lig çok kolay bir lig. Bir iyi forvetin, bir orta performans sergileyen kalecin olsun rahatça çıkarsın. Tabii bütün takım mücadele edecek. Bir ara son 10 sene Bank Asya'dan direkt çıkan takımları inceleyelim.

Hiç yorum yok: